به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 فروردین 03 [ 09:36]
    تاریخ عضویت
    1393-6-03
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    7,164
    سطح
    56
    Points: 7,164, Level: 56
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 186
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 8 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sahar.66 نمایش پست ها
    سلام به آقا علیرضا، سال نو مبارک

    اول لازم هست بدونین قوانین ازدواج یا طلاق در کشور ترکیه متفاوت است.
    برای ازدواج با دختری که اهل کشور ترکیه هست قوانینی وجود داره که باید اونو رعایت کنین... اونطور که من شنیدم از گواهی تجرد تا مراحل مختلفی که باید بشه.( خیلی واردش نمیشم چون دانشی درموردش ندارم، اما نظام حقوقی ازدواج و طلاق در ترکیه رو بررسی کنین )

    اما فرهنگ یه مسئله ی جدا هست... که باید بهش پرداخت. اونها خیلی شبیه ما نیستن و تلاش دارن مثل اروپاییها زندگی کنن.‌
    در هر صورت ازدواج با کسی از کشور دیگر نیاز به بررسی های دقیق از طریق مراجعه به مشاورین حقوقی و ... داره. حرف مردم حجت نیست ! چون شرایط مالی، فرهنگی و اعتقادی افراد و حتی نیات اونها متفاوته.
    البته من نمیدونم شاید شما قصد مهاجرت نداشته باشین اما برای زندگی در ایران هم باز باید یکسری قوانین رو بدونین .

    این خانمم سنش خیلی کمه و من نگرانیم از این هست بعدا بخاطر دوری از خانواده و تفاوت کشور و ... از این ازدواج پشیمون بشن.
    حالا چرا دختر از ایران نه؟
    میدونم دوست داشتن مهم هست اما گاهی نه هر کسی و هر جایی.. مثلا من بیام عاشق یک مرد ایتالیایی بشم! خب خیلی مسایل این وسط میاد که قاعدتا نمیتونم از عهده ی همه ی اونها بر بیام. مردم خودمون اینحا ازدواج میکنن توی زندگی خودشون واقعا موندن، خیلی از زوج ها توی مسایل مختلف به بنبست میرسن (در حالی که آموزش ها، رسوم، باورها و .. تقریبا یکسانه و همه ازش مطلع هستن حتی اقلیت های دینی حاضر در ایران) و حالا فکر کنین از یک کشور دیگر و آدمی متفاوت عروس شما باشن .
    خواهرتون خیلی هم بی راه نمیگن. این بدبینی نیست منتها نمیدونن چطور بصورت صحیح مطلبشونو بیان کنن و مشکل رو سر قیافه و فلان در مطرح کردن.
    ممنونم از شما که وقت گذاشتید


    بله خوب تفاوت ها باید مدیریت بشه ، در ضمن خود دختره دوست داره تو ایران بمونه و از نظر مالی در سطح خودمون هستن، یعنی متوسط

    در ضمن واقعا دوستم داره و منم دوستش دارم


    من مشکلی با مطالعه و مشاوره بیشتر ندارم.

    خوب همونطور که گفتید علاقه مهمترین موضوع هست


    من کلا فکر ازدواج نبودم ، ولی خوب دیدم گزینه مناسبی هست


    در ضمن ایشون شیعه هستن و خانواده نسبتا مذهبی دارن و ما هم همینطور

  2. کاربر روبرو از پست مفید alirzea313 تشکرکرده است .

    sahar.66 (جمعه 03 فروردین 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.