سلام پونه عزیز. دخترها و خانمهایی که میبینی خوش اندام هستند به اندام خودشون میرسند! ٰورزش میکنند وقت میگذارند برای بهتر شدن ظاهری بعد شما میگویید من حوصله و دل و دماغ ندارم باشگاه برم خوب چه انتظاری دارید؟؟ بعضی ها ژنتیکی خوش اندام هستند و بعضی ها ژنتیکی بسیار لاغر یا چاق هستند و باید برای به دست اوردن اندام مناسب تلاش کنند. خود من ژنتیکی چاق هستم ولی با وجود مشغله های زیاد کاری و خانوادگی هفته ای ۴ تا ۵ روز ورزش سنگین میکنم و مدام رژيم دارم تا اندامم را ایده آل نگه دارم اگر ول کنم واقعا به راحتی در یک هفته ۵ کیلو اضافه میکنم!








علاقه مندی ها (Bookmarks)