.....................
با سلام
- اعتماد به نفس و عزت نفس خودتون را حفظ کنید ،،،
منظورم اینکه فکر نکنید چیزی کم دارید ،،،
- به نظرم یه مرد نباید فکر کنه تحت کنترله ،،،که خدایی نکرده لجبازی کنه،،
بعضی موقع ها شاید لجبازی باشه و اعتراض به رفتار همسر
-در یه زمان و فضای مناسب از دغدغه هاتون بگید،،از خط قرمزها - از خط زردها - از خط سبزها تون بگید ( با روش مختلف و صلح گونانه )
و بهشون بگید این روند چه خطراطی برای زندگیتون داره،،
منفعل و تهاجمی نباشید (کلی میگم ) ،،،صریح عمل کنید
یه صندوق پیشنهادات درست کنید و برای توسعه این زندگی به هم نامه بدید - انتقاد کنید - از درخواست هاتون بگید ،،،،از خوبی ها بگید و.......:)
-امکان داره حساسیت شما یا دورانی که دارید طی میکنید ( بارداری ) هم دخیل باشه در این موضوع ،،،
سعی کنید از یه مشاوره خانواده هم کمک بگیرید .
سال خوبی داشته باشید.









علاقه مندی ها (Bookmarks)