سلام
سخت نگیرید. کسی نیست که مشکلات نداشته باشه. خودتان رو هم با کسی مقایسه نکنید. همین دخترهای زیبا وقتی گیر آدم نامرد بیفتند (خدای ناکرده) زیبائیشان بلای جانشان میشه که زیاد هم اتفاق میفته. قدیمی ها می گفتند "انگور شیرین نصیب شغال میشه". حال علت هاش متعدده که بماند.
در مورد وضعیت جسمانی تان مخصوصا ریزش مو، احتمالا افسردگی و ناراحتی های روحی بسیار تاثیرگذار بوده اند. اگر هنوز اقدام نکرده اید حتما به دکتر روان پزشک مراجعه کنید.
و آخر اینکه به جای غصه خوردن برای چیزهائی که ندارید از چیزهائی که دارید لذت ببرید.
موفق باشید![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)