
نوشته اصلی توسط
باغبان
سلام
ممنون از پاسختون ،،،
از راه درستش وارد بشید ،،، و به نظرم راه درست اینکه سعی کنید این دوستی بینتون باشه ،،،
زن و شوهرها باید با هم دوست و رفیق باشند ،،،
یکی از شرایط پایداری دوستی و رفاقت اینکه به هم اعتماد کنند ،،،به فردیت هم احترام بذارنند و همدیگر را بازجویی نکنند ،،،
به حریم شخصی هم بها بدن و صمیمیت را برای هم بیشتر کنند ،،،برای هم نامه بنویسنند ،،هدیه بخرنند ،،
می تونید مثلا یه کاغذ بردارید و ویژگیهای خوب همسرتون را بنویسید و بهش بدید ،،،از ایشون هم همچین درخواستی کنید .
اینقدر کارهای خلاقانه می تونند زن و شوهر انجام بدند که دیگه وقت نمی کنند برن سرگرم موبایل بشنند :)
شما هم باید تو این رفاقت بهش کمک کنید و بهش یاد بدید ،،
فضای خونه را شادتر کنید ،،
همیشه آراسته و مرتب تر باشید،،
( کلی میگم خدمتتون - شاید موارد بالا را انجام میدید )
دریچه اعتماد نباید به گونه ای باشه که با کوچک ترین چیزی ،،این دریچه باز بشه ،،،،،محکم بگیرید این دریچه را !
......................................
یه برنامه روزی 1ماهه انجام بدید ،،،و تو این یک ماه سعی کتید دوستی و رفاقت بیشتر ی با همسرتون ایجاد کنید ،،،
و اگر مورد مشکوک هم دیدید به خودتون بگید قراره یه ماه مثبت فکر کنم !!
و از طرفی به آرامش خودتون و فرزندتون فکر کنید ،،،زیرا یه بچه ناز و سالم به این زندگی رنگ قشنگتری میده،،
برای خودتون برنامه داشته باشید ،،،نذارید فکرتون آزاد بچرخه ،،این کار را با نقاشی کشیدن - با مطالعه و ..... انجام بدید .
در حد توانتان در مسیر جلو برید ،،بقیه را به خداوند بسپارید .
در پناه حضرت دوست
ممنون از راهنمایهای خوبتون باغبان
من نمیخوام به چشم متهم به شوهرم نگاه کنم و هربار که متوجه میشم با گوشیش چت میکنه به خودم اینو القا میکنم که فکرهای منفی سراغم نیاد اما کنترل فکرهای درونم کار راحتی نیست.وقتی میبینم برای اینکه آرامش منو حفظ کنه به درخواستم عمل نکرد درصورتیکه خودش گفت باشه بیشتر ناراحت میشم .
امشب وقتی من بیرون بودم موقع برگشتن میدونستم شوهرم خونه هست و تو ذهن خودم گفتم امشب رو بیخیال بهش فکر نکن اما در خونه رو که باز کردم دیدم شوهرم داره با گوشیش چت میکنه. خوب ناخوآگاه ذهنم دوباره بهم میریزه البته به روی خودم نیاوردم و مثل همیشه بگو بخند داشتیم اما توقعم از شوهرم حیلی بیشتر از اینا هست اونم توی این شرایط بارداریم.خوب چرا اون کاری نمیکنه تا خیال زنش راحت بشه.بدتر با رفتاراش منو بیشتر بهم میریزه.
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
باغبان
سلام
ممنون از پاسختون ،،،
از راه درستش وارد بشید ،،، و به نظرم راه درست اینکه سعی کنید این دوستی بینتون باشه ،،،
زن و شوهرها باید با هم دوست و رفیق باشند ،،،
یکی از شرایط پایداری دوستی و رفاقت اینکه به هم اعتماد کنند ،،،به فردیت هم احترام بذارنند و همدیگر را بازجویی نکنند ،،،
به حریم شخصی هم بها بدن و صمیمیت را برای هم بیشتر کنند ،،،برای هم نامه بنویسنند ،،هدیه بخرنند ،،
می تونید مثلا یه کاغذ بردارید و ویژگیهای خوب همسرتون را بنویسید و بهش بدید ،،،از ایشون هم همچین درخواستی کنید .
اینقدر کارهای خلاقانه می تونند زن و شوهر انجام بدند که دیگه وقت نمی کنند برن سرگرم موبایل بشنند :)
شما هم باید تو این رفاقت بهش کمک کنید و بهش یاد بدید ،،
فضای خونه را شادتر کنید ،،
همیشه آراسته و مرتب تر باشید،،
( کلی میگم خدمتتون - شاید موارد بالا را انجام میدید )
دریچه اعتماد نباید به گونه ای باشه که با کوچک ترین چیزی ،،این دریچه باز بشه ،،،،،محکم بگیرید این دریچه را !
......................................
یه برنامه روزی 1ماهه انجام بدید ،،،و تو این یک ماه سعی کتید دوستی و رفاقت بیشتر ی با همسرتون ایجاد کنید ،،،
و اگر مورد مشکوک هم دیدید به خودتون بگید قراره یه ماه مثبت فکر کنم !!
و از طرفی به آرامش خودتون و فرزندتون فکر کنید ،،،زیرا یه بچه ناز و سالم به این زندگی رنگ قشنگتری میده،،
برای خودتون برنامه داشته باشید ،،،نذارید فکرتون آزاد بچرخه ،،این کار را با نقاشی کشیدن - با مطالعه و ..... انجام بدید .
در حد توانتان در مسیر جلو برید ،،بقیه را به خداوند بسپارید .
در پناه حضرت دوست
در این چهار سال زندگی مشترک حتی یکبار نشد به شوهرم بی اعتماد باشم اما اینو میدونم که این مدت بی دلیل پیگیر نشدم.به قول معروف یه جای کار میلنگه.میدونم حساسیت من بیخودی نیست.خوب اگه واقعا چیزی نیست پس چرا شوهرم مثل قبل از بارداریم گوشیشو دستم نمیده وقتی که میدونه زنش اینقدر براش مهمه.اگه دوست و یا هرکس دیگه ایی بود بدون شک بهم میگفت.یا حتی مشغله کاری .تنها موردی رو که نتوستم خودمو قانع کنم همینکه به یه خانم چت میکنه که دوست نداره من بینم وگرنه چه دلیلی میتونه داشته باشه
فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …
علاقه مندی ها (Bookmarks)