دوست عزیز بنظر من اگر می خواهید یه رابطه رو شروع کنید اونم با توجه به اینکه تا حالا چنین تجربه ای رو نداشتید اول از خودتون بپرسید که می خواین از این رابطه چه چیزی رو بدست اورید و انتظاراتتون از طرفتون چیا هست و همیشه حدومرزی رو برای ارتباطتون بذارید و فکر نکنید اگر تا الان این تجربه رو نداشتید یعنی کمبود بلکه چه خوب که تا الان درگیر اینجور روابط نشدید چون خیلی از این روابط نتیجه خوبی رو نداشته و بدونید بیشتر این ارتباطها بخاطر روابط جنسی و چون شما در این راه ناپخته ای شاید خیلیا بیان و با حرفاشون که تو بچه ای و از این حرفا شمارو تو راهی قرار بدن که نه تنها لذتی از ارتباطتون نبرید بلکه پشیمون شید رابطه داشتن خوبه در حد معقول اما بنظر من هیچ وقت به طرفتون اجازه ندید که پاشو بیشتر از گلیمش درازتر کنه شاید قصد شما از برقراری ارتباط ازدواج باشه اما خیلیا اینطوری فکر نمی کنن و تا بدستتون اوردن دیگه در نگهداشتنتون هیچ تلاشی نمی کنن البته استثنا هم وجود داره پس اگه واقعا هدفتون دوستی یا ازدواج ارتباط داشته باشید اما در حد یه دوستی معمولی نه بیشتر چون اگه کسی شمارو بخواد از ته دل بطور رسمی میاتد جلو شناخت ارتباط دوستی خوبه اما حد داره همین و بس








علاقه مندی ها (Bookmarks)