سلام.همش با خودم درگیرم که من چه عیب و ایرادی دارم که ایشون منو نپسندید؟
مگه ایشون شما رو بررسی کرده بودن و ... که بخوان بپسندن؟
خودش گفته هدفش سوالاش و بحثاش با شما فقط درسی بوده الانم رفته دنبال درسش. احیانا شما خودتون رو با در درس خوندن مقایسه می کنید؟
اون خانم کلا او فضای ازدواج نبوده! حالا ممکنه 6 ماه دیگه بره تو این فضا!
ولی رو این مساله باید کار کنید. ممکنه در آینده هم موردی پیش بیاد که شما خوشتون بیاد و طرف مقابل به هر دلیلی جوابش منفی باشه، باید قدرت پذیرش "نه شنیدن" رو در خودتون بالا ببرید و به بقیه آدم ها حق انتخاب و مخالفت بدید.چیزی که منو آزار میده دقیقا همینه که چرا اون عشق یک طرفه بود.









علاقه مندی ها (Bookmarks)