خواهش میکنم
توی دنیا خیلی ها هستم که منو نمیپسندن... همونطور که من همه رو نمیپسندم.
این یه رویه طبیعی هست.
جالبه که همه ی ما هم عیب هایی داریم و بی عیب و نقص فقط خداوند هست.
اما اینکه کسی منو نپسنده یا نخواد در کنارش باشم و من اینو به عیب های خودم برگردونم خیلی خوب نیست.
آره من ممکنه چند تا عیب داشته باشم و خیلی خوبه که برطرفشون کنم اما نباید این حس در من ایجاد شه که فلانی چه نقصی درونم دید که منو نپذیرفت؟
چرا عشقم یکطرفه بود؟
اینها سؤالات اضافه ای هستن که مدام به ذهن میان.
بهتر هست بخودتون استراحت بدین و مدتی به بهانه ی نوروز از این افکار خارج بشین.. اونوقت هضم اتفاقات گذشته بسیار آسان تر هست.










علاقه مندی ها (Bookmarks)