به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

Threaded View

  1. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 25 آبان 97 [ 21:38]
    تاریخ عضویت
    1396-12-15
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    558
    سطح
    11
    Points: 558, Level: 11
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 4 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنونم دوست عزیز
    اگه حقیقت رو بگم هیچ تلاش قابل ذکری نکردم !
    فقط حرمت شریک زندگیم رو حفظ کردم هیچ وقت تنهایی تصمیم نگرفتم و حتی در تصمیماتی که خودش میگرفت و میدونستم اشتباهه به راهنمایی ساده بسنده کردم ، نظر (هر چند درست) خودم رو تحمیل نکردم .
    زمانی که دختری رو برای ازداوج انتخاب میکنید فقط به منطبق بودن اخلاق شخص خودتون و اون دختر خانم اکتفا نکنید ، در نظربگیرید که وقتی ازدواج میکنید فقط دختر رو انتخاب نکردید شما در واقع یک پکیچ رو انتخاب میکنید یعنی اون خانم و متعلقاتش شامل پدر و مادر و تیر و طایفه .
    اگه فرهنگ خانوادگی منطبق باشه مشکل ریشه ای هیچ وقت به وجود نمیاد و عشق موجود درحین زندگی رشد میکنه .
    ذات عشق های آتشین در فراق ست مثل مجنون که سر گذاشت به کوه و بیابون یا فرهاد که رفت کوه رو بکنه و هر دو ناکام .
    بنابراین اگر قبل از ازدواج فکر میکنید طرف رو اونقدر دوست دارید که بدون در نظر گرفتن شرایط فرهنگی و اعتفادی اون و خانوادش میتونید باهاش زندگی کنید بدونید که قوه منطق و استدال رو از دست دادید و به راهی میرید که فرهاد یا مجنون رفت .
    در مراسم خاستگاری وقتی سن و سال منو پرسیدن پدر و مادر خانومم شوکه شدن ولی بعد از چند جلسه رفت و آمد دیدیم واقعا بهم نزدیکیم . کلا 8 جلسه دیدار خانوادگی داشتیم و حدود 5 جلسه چند ساعته بین من و پدر خانم تا ایشون مطمئن بشه که تک دختر و در واقع تک فرزندشون میتونه با من خوشبخت بشه .

    نمونه هایی از نزدیکی رو سوال فرمودید ،
    تقریبا ساکن یک محله بودیم (توازن اقتصادی).
    اعتقادات دینی مذهبی و سنتی یکسانی داشتیم (محرم و نامحرم).
    هردو خانواده اصالتا شیرازی بودیم.
    پدر من و پدر ایشون هر دو کاسب بازار بودن که باعث میشد حرف همو بهتر درک کنن.
    چندین سال با هم بودیم و به اخلاق و علایق هم کاملا آشنا بودیم .
    و در نهایت انتطاراتی از من داشتن که در حد توانم بود نه بیشتر که بعدا باعث کدورت بشه .

  2. 2 کاربر از پست مفید پیمان1390 تشکرکرده اند .

    Pooh (دوشنبه 02 دی 98), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 17 اسفند 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.