به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 15 از 32 نخستنخست ... 5678910111213141516171819202122232425 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 141 تا 150 , از مجموع 314
  1. #141
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    [QUOTE=sia518;442083]

    سلام خانم

    سلام آقای امیر حسین

    حال خودتون و خانواده چطوره؟

    خدا رو شکر خوبیم .

    صندلي داغ چطوره؟

    خوبه دوستان زحمت کشیدن سوالای خوبی طرج کردند اما پیش بینی می کردم دوستان بیشتری تمایل داشته باشن که بنده را به چالش بکشن . شاید هم مشغول خانه تکانی هستن و یادشون رفته از ما.
    البته برای من هم بد نمی شه کمتر داغ می شم .

    چندتا سوال داشتم كوچيك داشتم خدمتتون.....
    1- چرا اسم كاربريت بينهايت (∞) انتخاب كردي؟ بينهايت ميل ميكنه به - يا +؟؟

    بی نهایت برای من به منزله توانایی های یک انسانه ، که اگر این انسان متصل بشه به مبداء و خالق هستی این توانایی ها میل به بی نهایت مثبت خواهد کرد.


    2-شما با تجربه چند ساله زندگي مشترك تا امروز قطعا خاطرات شاد و غم انگيز زيادي داشتيد جالب ترين و شاد ترين خاطره تون چي بوده؟

    تمام سورپرایز های همسرم برام جالب و خاطره انگیز بوده . سفرهای یهویی که می رفتیم اونم همیشه یک بچه شیر خواره داشتیم . همکاری که در سفر ها بین من و همسرم برای انجام کارهای بچه ها هست باعث به وجود آمدن لحظات شادی بینمون شده.


    3-چرا آمدي همدردي؟همدردي برات چه فوايد و چه زيان هايي داشته؟ نظرت راجعبه همدردي چيه؟چه چيزهايي از همدردي ياد گرفتي؟
    [COLOR=#0000ff]
    یادم نمی یاد چی شد اومدم همدردی توی سرچ گوگل دنبال مطلبی می گشتم که احتمالا با این تالار آشنا شدم ، فواید که من مهم ترین تصمیم های زندگیم رو به مدد مشاوره هایی که اینجا از دوستان گرفتم ، گرفتم همی
    ویرایش توسط بی نهایت : یکشنبه 13 اسفند 96 در ساعت 23:47

  2. 7 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    miss seven (دوشنبه 14 اسفند 96), paiize (دوشنبه 14 اسفند 96), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 14 اسفند 96), گیسو کمند (دوشنبه 14 اسفند 96), الهه زیبایی ها (دوشنبه 14 اسفند 96), باغبان (دوشنبه 14 اسفند 96), عشق آفرین (دوشنبه 14 اسفند 96)

  3. #142
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    سلام خانم بی نهایت عزیز

    امیدوارم حالتون خوبه خوب باشه

    ی چندتا سوال کوچیک داشتم.....لطف میکنید که جواب میدید
    .................................................. .................................................
    اول اینکه به عنوان یکی از پیشکسوت های تالار بفرمایید ایا این سایت روند رو به رشد داشته از زمان افتتاحش تا به الان یا نه؟؟

    اگر نه .....به نظرتون چرا و چه باید کرد؟؟
    اگر بله ....تو چه زمینه هایی پیشرفت داشته؟؟مثلا همدردی تو سال 96 نسبت به همدردی تو سال 88

    برای اینکه امار ازدواج و طلاق تو ی جامعه اونم اسلامی!!! از این وضع ابرو بر بیرون بیاد چه کاری باید کرد؟؟
    نقش شهروند مسئولیت پذیری مثل خانم بی نهایت تو این موقعیت چیه؟؟

    اگه من بهتون بگم که ی عروس داریم که اخلاق و روحیاتش خیلی شبیه شماست....قاطی فامیل ها نمیشه ولی احترام همه رو داره و...
    احتمالا شما درکش کنید باهاش چه رفتاری بکنیم که صمیمی تر برخورد کنه؟؟

    و در اخر تصویر ذهنیتون از من

    متشکرم و برای شما و عزیزانتون ارزوی سلامتی دارم

  4. 7 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    miss seven (دوشنبه 14 اسفند 96), paiize (دوشنبه 14 اسفند 96), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 14 اسفند 96), گیسو کمند (دوشنبه 14 اسفند 96), بی نهایت (دوشنبه 14 اسفند 96), باغبان (دوشنبه 14 اسفند 96), عشق آفرین (دوشنبه 14 اسفند 96)

  5. #143
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    ببخشید تو ویرایش نیومد....ی سوال دیگه هم دارم

    این جملتون که زن باید ضعیفتر باشه...یکم ی جوریه..نه؟
    ایا ما زنها عادت کردیم یا بهمون قبولوندن که شهروند دوم محسوب میشیم؟؟و ما هم باور کردیم؟؟!!!این به کوچه علی چپ زدن به نفع خانواده است؟؟
    این واژه ضعیف رو توضیح میدید لطفا...من متوجه نشدم و بعدش اجازه میدید باهاتون بحث کنم؟؟

  6. 6 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    miss seven (دوشنبه 14 اسفند 96), paiize (دوشنبه 14 اسفند 96), گیسو کمند (دوشنبه 14 اسفند 96), بی نهایت (دوشنبه 14 اسفند 96), باغبان (دوشنبه 14 اسفند 96), عشق آفرین (دوشنبه 14 اسفند 96)

  7. #144
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط صبا_2009 نمایش پست ها
    سلام بی نهایت بانو

    سلام صبا جان
    ممنون که به صورت ویژه من رو بانو خطاب می کنید و این برام ارزشمنده.


    دوستان خوب زغال جمع نکردن انگار

    از بس دست دوستان توی شستشو بوده زغالا نم دارن.

    بریم سراغ زغال های من:



    1) تو زندگی تون به چی افتخار می کنید؟

    به داشتن پدر مادری خوب و متدین ویک خانواده و فامیل یک دست و منسجم .

    2) اگر بجای بانوی فعلی ، یک بانوی یهودی متولد اسرائیل بودین زندگی تون چه فرقی می کرد؟

    واقعا این فرضیتون پارامترهای زیادی درش دخیل هست . اگر با همین خلق و خو بزرگ می شدم شاید یک یهودی متعصب.

    3) تعریف محبت از نظر شما؟

    محبت از نظر من یعنی مراعات حال همدیگر رو کردن ، به نیاز های همدیگر توجه کردن ، به سلایقو عقاید هم احترام گذاشتن ، مخیر گذاشتن هم در تصمیم گیری ، بی تفاوت نبودن نسبت به اشتباه های همدیگر و دلسوزانه و از سر خیر خواهی امر به معروف و نهی از منکر کردن ،محبت زبانی کلامی، ودر جاهای مجاز محبت فیزیکی.

    خوب از روی نقطه ضعف هام سوال طرح کردی ها.


    4) از کجا می دونستین بچه سوم تون دخمل میشه؟

    نمی دونستیم لطف خدا بود و البته از خدا هم می خواستم که دختر باشه.

    5) تا حالا به داشتن فرزند خوانده فکر کردین؟ خیر

    6) اگر امشب بفهمید که دخترخوانده خانواده تون هستید! واکنش تون چیه؟ آیا بعد از شوک های اولیه دنبال هویت اصلی تون می گردین؟

    بهش توجه نمی کنم و همین پدر و مادرم رو محکم می چسبم.


    7) به نظر شما داشته های آدم ها چقدر به تلاششون بستگی داره؟

    دو نوع داشته داریم یکی داشته های مادی و دیگری داشته های معنوی. داشته های مادی و معنوی تا یه حدیش از خانواده به ارث می رسه اما بعد از اون حد به نظرم سهم آدم در به دست آوردن مابقی معنویات بیشترش به تلاش خود فرد بر می گرده اما داشته های مادی با این اوضاع اقتصادی که در کشور هست مابقیش رو زیاد وابسته به تلاش خود فرد نمی بینم. بلکه باز اون هم به موقعیت خانواده ، و محیطی وابسته هست. البته استثنائ هایی هم وجود داره که با استفاده از نبوغشون تونستن از امکانات موجودشون بهترین بهره برداری رو بکنند.


    8) تا حالا شده بخواین بزنید زیر همه چیز و برید یه گوشه دیگه و یه زندگی جدید واسه خودتون شروع کنید؟

    بله شده من هم گاهی می برم و کم می یارم به صورت لحظه ای از ذهنم گذشته ولی هیچ زمان بهش پرو بال ندادم.

    9) اگر بچه هاتون در بزرگسالی عقاید شما رو قبول نداشته باشند و شاید حتی به سخره بگیرن برخوردتون چطور خواهد بود؟

    سکوت می کنم و برای خودم متاسف می شم نه از اون بابت که عقاید من رو قبول ندارن از اون جهت که چقدر در رفتارم ضعیف عمل کردم که نتونستم به فرزندانم یاد بدم با وجود اختلاف عقیده به پدر و مادرشون و هر کس دیگه احترام بذارند و اون رو مسخره نکنند و دید از بالا به پایین نداشته باشند.
    این سوالت صبا جان مثل میخ آهنی من رو سوزوند.


    10) فرض کنید بهتون بگن قیامتی وجود نداره! روش زندگی و لذت های دنیاتون تغییر می کنه؟

    خدا که هست ، ناظر و شاهد بر اعمال ما ، به نظرم فرق آنچنانی نمی کرد.


    پیشاپیش از پاسخ های مبوسط شما سپاسگزارم
    خواهش میکنم من ممنونم به خاطر دقت نظرتون و سوالات هوشمندانه ای که در هر کدومشون هدفی قرار داده بودی. احسنت به این هوش و ذکاوتتون . فرضیه سازی هاتون رو نمی دونم از کجا می یارید ولی هرچه که هست مهارتتون در این زمینه خیلی بالاست و مرتبط .

  8. 8 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    miss seven (دوشنبه 14 اسفند 96), paiize (دوشنبه 14 اسفند 96), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 14 اسفند 96), گیسو کمند (دوشنبه 14 اسفند 96), الهه زیبایی ها (دوشنبه 14 اسفند 96), باغبان (دوشنبه 14 اسفند 96), عشق آفرین (دوشنبه 14 اسفند 96), صبا_2009 (دوشنبه 14 اسفند 96)

  9. #145
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط الهه زیبایی ها نمایش پست ها
    سلام خانم بی نهایت عزیز سلام الهه جان

    امیدوارم حالتون خوبه خوب باشه ممنون خدا رو شکر شما خوبی؟

    ی چندتا سوال کوچیک داشتم.....لطف میکنید که جواب میدید چاره ای جز این دارم؟!
    .................................................. .................................................
    اول اینکه به عنوان یکی از پیشکسوت های تالار بفرمایید ایا این سایت روند رو به رشد داشته از زمان افتتاحش تا به الان یا نه؟؟

    اگر نه .....به نظرتون چرا و چه باید کرد؟؟
    اگر بله ....تو چه زمینه هایی پیشرفت داشته؟؟مثلا همدردی تو سال 96 نسبت به همدردی تو سال 88

    قوانینش منسجم تر شده، این قوانین در ایجاد نظم بسیار موثر بوده ، تاپیک ها و مقالات نظم بهتری پیدا کردند ، امکانات بیشتری برای مشاوره گرفتن در هر شرایطی برای کاربران فراهم شده ، به عنوان مثال همین انجمن آزاد و مشاوره خصوصی ، به عنوان یک مرجع غنی از مقالات روانشناسی شده.


    برای اینکه امار ازدواج و طلاق تو ی جامعه اونم اسلامی!!! از این وضع ابرو بر بیرون بیاد چه کاری باید کرد؟؟

    هر کسی به جایگاه و نقش خودش در زندگی برگرده

    نقش شهروند مسئولیت پذیری مثل خانم بی نهایت تو این موقعیت چیه؟؟ تقی به توقی می خوره ببینم اشکال از کجاست نه اینکه پاشم برم دادگاه در ثانی با روش درست زندگی بچه هام هم یاد می گیرن درآینده چطور با مشکلاتشون روبه رو بشن نه اینکه صورت مساله رو پاک کنند.

    اگه من بهتون بگم که ی عروس داریم که اخلاق و روحیاتش خیلی شبیه شماست....قاطی فامیل ها نمیشه ولی احترام همه رو داره و...
    احتمالا شما درکش کنید باهاش چه رفتاری بکنیم که صمیمی تر برخورد کنه؟؟
    شما نمی تونید کار خاصی انجام بدید ایشون خودشون باید به این بینش برسن که روششون اشتباهه ولی افرادی مثل من نسبت به سوال و جواب وسرک کشیدن توی زندگی شون گارد بسته ای دارند بهتره از در مسایل عمومی با ایشون وارد صحبت بشید.

    و در اخر تصویر ذهنیتون از من

    دختری شاد
    با اعتماد به نفس بالا
    سخت گیر
    خونگرم و خوش برخورد
    کمی خودرای ولجباز

    اینها تصویر ذهنیه منه و شادی اصلا درست هم نباشه .


    متشکرم و برای شما و عزیزانتون ارزوی سلامتی دارم
    ممنون خانمم از وقتی که گذاشتی.

  10. 6 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    miss seven (دوشنبه 14 اسفند 96), paiize (دوشنبه 14 اسفند 96), گیسو کمند (دوشنبه 14 اسفند 96), الهه زیبایی ها (دوشنبه 14 اسفند 96), باغبان (دوشنبه 14 اسفند 96), عشق آفرین (دوشنبه 14 اسفند 96)

  11. #146
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط الهه زیبایی ها نمایش پست ها
    ببخشید تو ویرایش نیومد....ی سوال دیگه هم دارم

    این جملتون که زن باید ضعیفتر باشه...یکم ی جوریه..نه؟
    ایا ما زنها عادت کردیم یا بهمون قبولوندن که شهروند دوم محسوب میشیم؟؟و ما هم باور کردیم؟؟!!!این به کوچه علی چپ زدن به نفع خانواده است؟؟
    این واژه ضعیف رو توضیح میدید لطفا...من متوجه نشدم و بعدش اجازه میدید باهاتون بحث کنم؟؟

    کی گفته ما شهروند دومیم هر کس خواسته این را به شما بقبولونه به صورت واضح دارن ضعیف کشی می کنن . من اتفاقا اصلا این رو قبول ندارم.

    در یک تعامل سالم وقتی یک نفر قوی باشه و دیگری ضعیف ، فرد قوی از فرد ضعیف باید حمایت کنه و مراقبش باشه که آسیب نبینه ، مراقبش باشه که کارهایی فراتر ار توانش انجام نده ، براش امکاناتی فراهم کنه تا بتونه در رفاه باشه باید مراقبش باشه که دیگران بهش صدمه نزنند.

    اما در یک تعامل دیگه فرض کنید هر دو قوی ، پس هر کس از عهده کارهای خودش بر می یاد و به همدیگه نیازی ندارند.

    خلقت زن به گونه ای هست که از لحاظ جسمی و روحی ضعیف تر از مرد هست، یک زن به سختی کیسه 50 کیلویی رو جابه جا می کنه اما یک مرد به راحتی. در شرایط خاص این مطلب که اگر زن اراده کند هر کار سختی رو می تونه حتی بهتر از مرد انجام بده ، وجود داره اما اینم باید در نظر گرفت که از لحاظ جسمی و روحی فشار زیادتری باید نسبت به یک مرد در همون شرایط مشابه متحمل بشه. با توجه به اینکه انجام کارهایی فراتر از توان یک زن باعث تغییر خلق و خوی زن هم خواهد شد.

    ساختار جسمی و روحی زن متفاوت با مرده و بر اساس همین ساختار یک سری نقش و مسوولیت تعریف شده. اینکه زن بخواد از حوزه نقش خودش خارج بشه و مثل یک مرد قوی ظاهر بشه ، یک ترکیب مرد - مرد به وجود می یاد . زنی که نیازهای عاطفی داره اما به عنوان مرد نمودار شده همسرش هم از نظر نقش حمایتی ضعیف عمل خواهد کرد وبه مرور بی مسوولیت خواهد شد یک ترکیبی که باید همش زور اضافی زد تا یه سری چیزا رو به زور برگردونی سر جاش.

    در مورد بحث هم عزیزم تا روی صندلی نشستم شما مجازید بنده را جزقاله کنید بعدش که باید رفت انجمن آزاد یا پیام خصوصی.

  12. 8 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    miss seven (دوشنبه 14 اسفند 96), paiize (دوشنبه 14 اسفند 96), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 14 اسفند 96), گیسو کمند (دوشنبه 14 اسفند 96), الهه زیبایی ها (دوشنبه 14 اسفند 96), اثر راشومون (دوشنبه 14 اسفند 96), باغبان (دوشنبه 14 اسفند 96), عشق آفرین (دوشنبه 14 اسفند 96)

  13. #147
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    فکر کنم موقع ویرایش زدم مابقی سوال و جواب ها را پاک کردم .
    نقل قول نوشته اصلی توسط sia518 نمایش پست ها
    3-چرا آمدي همدردي؟همدردي برات چه فوايد و چه زيان هايي داشته؟ نظرت راجعبه همدردي چيه؟چه چيزهايي از همدردي ياد گرفتي؟

    یادم نمی یاد چی شد اومدم همدردی توی سرچ گوگل دنبال مطلبی می گشتم که احتمالا با این تالار آشنا شدم ، فواید که من مهم ترین تصمیم های زندگیم رو به مدد مشاوره هایی که اینجا از دوستان گرفتم ، گرفتم همین طور زمانی که مشکلی برام پیش اومده با کسب مشاوره و مهارت روش برخورد با اونها رو یاد گرفتم. دوستان خوبی اینجا پیدا کردم که برام خیلی با ارزشن و در کل دید من به زندگی خیلی تغییر کرده.

    4-اگه خواهر شوهرتان در اين تالار باشه و شما بشناسيدش چه عكس العملي داريد؟

    شیطونی می کردم به صورت ناشناس با ایشون ارتباط می گرفتم و ....وای چقدر بدجنس شدم.
    5-تا الان بچه هاتون را تنبيه بدني كرديد؟ علت چي بوده؟نتيجه اي هم داشته تنبيه بدني؟

    بله . حتی تاپیکی هم در این رابطه داشته ام. الان هم تعدادش و هم شدتش خیلی کمتر شده . علتش در قبل مشکلاتی که بود با همسرم داشتم و در ضمیر ناخود آگاهم باعث طرد کردن پسرم می شد. الان هم گاهی دو تا پسرم کارهای خطرناکی می کنند که هیج جوره به حرفم گوش نمی دن البته ادای زدن رو در می یارم . کلا زدن نتیجه نداره چون مثل یک سیکل از آدم قوی به آدم ضعیف منتقل می شه.

    7-ميانگين خرج و مخارج زندگي شما ماهيانه چقدر هست؟آيا صرفه جويي اقتصادي ميكنيد؟به چه صورت؟

    بدون در نظر گرفتن قسط و بدهکاری و اجاره خونه ماهی حدود دو میلیون.

    صرفه جویی که خیلی. در مصرف آب برق گاز تلفن.

    کارهای تعمیراتی رو خودمون انجام می دیم تا حد امکان.

    رستوارن و مراکز تفریحی گرون نمی ریم.

    سفر های غیر ضروری رو حذف کردیم.

    بیرون که می ریم خوراکی های خانگی تهیه می کنم. تا از بیرون کمتر خوراکی بخریم.

    یاد گرفتن غذاهای متنوع و ارزون.

    به بچه ها یاد می دیم که مراقب وسایلشون باشن و اگر به خاطر بی توجهی وسیله ای رو خراب کنند یا گم کنند تا یه مدت براشون نمی خریم.

    بازار کمتر می رم و توی این مغازه و اون مغازه نمی رم که دلم هوس خرید کنه.

    خرید محصولات ایرانی و دوری از برند و مارک بازی.

    8-براي عيد شما مسافرت ميريد؟ به من پيشنهاد بده عيد به مدت يك هفته ميتونيم با دوستانم به صورت مجردي كجا برويم ؟ مسافرت داخلي باشه يا خارجي؟

    شاید بریم . جنوب اهواز برید. شب های کارون بسیار زیباست.

    9- به عنوان يك خواهر بزرگتر به من يك نصيحت سازنده بكن!!

    در جایگاهی نیستم که به یم آقا نصیحتب کنم اما به صورت کلی خودمون و توانایی هامون رو بشناسیم و برای زندگیمون هدف تعیین کنیم.

    10-اگه امكان داره برنامه روزانه ات بنويس و ذكر كن كدوم كار اولويت بيشتري داره؟

    رسیدگی به امور بچه ها ، غذا درست کردن، نظافت منزل، تلفن به بستگان و دوستان ، اینترنت و مطالع ، دیدن فیلم های روز دنیا ، دیدن برنامه کودک ، بازی با بچه ها ، بیرون رفتن و گردش . ودار کرن خودم به انجام کارهای هنری و خلاقانه در منزل.

    * به نظرت سوال 6 چي بوده؟ چرا جا افتاده؟ مدير حذفش كرده؟؟؟

    به نظرم خودتون حواستون پرت شده و جاش انداختید.

    سوال 6 را خودت از خودت بپرس و صادقانه جواب بده!!

    خدا خیرتون بده چه اصراری دارید حتما حکمتی بوده که سوال 6 جا بیفته.


    ممنون بابت وقتي كه گذاشتيد.
    من ممنونم از شما به خاطر وقتی که برای طرح سوال گذاشتید.
    ویرایش توسط بی نهایت : دوشنبه 14 اسفند 96 در ساعت 08:37

  14. 6 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    miss seven (دوشنبه 14 اسفند 96), paiize (دوشنبه 14 اسفند 96), sia518 (دوشنبه 14 اسفند 96), گیسو کمند (دوشنبه 14 اسفند 96), باغبان (دوشنبه 14 اسفند 96), عشق آفرین (دوشنبه 14 اسفند 96)

  15. #148
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    بی نهایت جان حس میکنم الان یا روی چهارپایه هستی یا توی کابینت
    یا داری فسقلی رو میگیری که به دست و پا گیر نکنه


    خوب عزیزم ... بنده با افتخار مجری شما هستم
    میفهمی که منظورمو ..


    نگران نباش درد نداره فقط میسوزه


    1 - در وصیت نامه ، نوشتید "زندگی رو سخت نگیرید ، ازش عبور کنید "


    این جمله از کجا میاد ? تفسیر کن .




    2 - گفتی یکی از آرزوهات " لذت یک بندگی عاشقانه " است ، چهطور ?



    3 - از سون (7) پرسیدی ، "اشکالی نداره 7جان صدات کنم؟ " ،
    چرا باید اشکال داشته باشه ?



    4 - گفتی عروسکت که لباس آبی فیروزه ای داشت تنها اسباب بازی کودکیت بوده ،
    چرا تنها یعنی دیگه اسباب بازی نداشتی ? اگه نداشتی چرا ?



    5 - گفتی یکی از مهارت هایی که باید آموخت " مهمان داری " است ،
    یک نقد در این حوزه بگو .
    یک نقد به آداب معاشرت بگو .



    6 - با توجه به سوال شماره صفر ام ، تاپیک معنا و هدف ، با توجه به تربیت فرزندانتون ،
    پسر شما 23 سالشونه ، بسیار فعال و با استعداد هستند ( خدا جوانانمون رو حفظ و هدایت کنه انشالله )
    بی نهایت اشکم در اومد ولی ادامه میدم .. خیلی هم دوستت دارم ..


    پسرت بهت میگه ،
    مامان من یکسری توانایی ها دارم که در
    دفاع از وطن خیلی میتونم موثر باشم ، نمیتونم بمونم دلم اونجاست (مثلا مرز ) چون توانایی های خاصی دارم که به درد میخوره


    خوشحال میشی
    افتخار میکنی
    شکر میگی
    غمگین میشی
    احساس ترس
    احساس تنهایی
    ....
    حس ات رو بگو ؟

    7 - " گفتی خاک همدردی شما رو گرفته "
    به نظرت تا کی به همدردی سر میزنی ؟ چه موقع چرا ؟
    اگر یه روزی به خودت بیایی ببینی 1 ساله نمیایی همدردی علتش چی میتونه باشه ؟


    8 - دوران نوجوانی و مدرسه ات چهطوری بود ؟

    9 - مجری چیست ؟
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !



  16. 7 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    miss seven (دوشنبه 14 اسفند 96), paiize (دوشنبه 14 اسفند 96), sia518 (دوشنبه 14 اسفند 96), tavalode arezoo (دوشنبه 14 اسفند 96), الهه زیبایی ها (دوشنبه 14 اسفند 96), باغبان (دوشنبه 14 اسفند 96), عشق آفرین (دوشنبه 14 اسفند 96)

  17. #149
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    با سلام

    ممنون که در صندلی داغ شرکت کردید

    ببخشید دیر سئوال ارسال می کنم ،،،







    1) یه روز تو بیمارستان یه صحنه جالبی دیدم ،،، یه پسری روی ویلچر نشسته بود و داشت کارهای پذیرش بستری شدن پدر و مادر پیرش را انجام میداد
    اون پسر چهره شاد و خوشحالی داشت و با افتخار این صندلی ویلچر را حرکت می داد برا ی کمک به پدر و مادرش ،،،
    خیلی از مردم هم می خواستند کمک کنند ولی با افتخار می گفت وظیفه منه ،،،
    آدم واقعا لذت می برد ،،،
    اگه اتفاقی آموزنده ای دیدید که براتون جالب بوده برامون بذارید ؟( هر جا : مدرسه – دانشگاه – خیابون و ....)


    حالا از متن بالا یه سئوال دیگه هم بوجود می یاد :


    چرا باغبان مثل بقیه برای کمک به اون پسر تلاش نکرد ؟

    - چون خودش مریض بود
    - چون می دونست تو فکر اون طرف چیه :)
    -چون می خواست زیبایی ببینه
    - چون حالش را نداشت :)
    -نمی دونم



    ..............................




    2 ) کدام راانتخاب می کنید :

    -خدا از ما رضایت کامل داره و می فرماید ازت راضیم ولی برو جهنم
    -خدا از ما راضی نیست و می فرماید باشه برو بهشت






    ..............................





    3 ) همه ی ما باید مسیر زندگیمون را طی کنیم ،،، کوله پشتی زندگیتون را : ( انتخاب گزینه مورد نظر )



    • سبک برداشتید
    • سنگین برداشتید
    • هنوز انتخاب نکردم کوله پشتی ام چطوری باشه







    ..............................




    4 ) حال و احوال ا این روزهای خودتون را در قالب یه تصویر ( تشبیه ) برای ما به نمایش بگذارید :






    ..............................





    5 ) اگر یه گل فروشی داشتید ،،اسم گل فروشی را چی می ذاشتید ؟






    ..............................




    6 ) اگر همسرتون بهتون بگه بهم حکم دادند که باید تو یه روستا زندگی کنیم ( روستا سرسبز و زیبا )
    چه واکنشی نشان میدهد ؟ برنامه زندگی تون در روستا؟






    ..............................




    7 ) اولین چیزی که به ذهنتان میرسه :


    نقاشی :

    منیت و غرور :

    مریخ :

    قرمه سبزی :

    مادر :

    اول ایتدایی :

    تالار همدردی :

    شبکه های اجتماعی :

    شهید عباس بابابی :




    ..............................



    8 ) به موارد زیر نمره بدید به خودتان ( از 0 تا 10 )


    * مهربانی :
    * احساسی بودن :
    *ولخرجی :
    *شادی :
    * پشتکار و تلاش :
    * کنترل خشم :
    *قاطعیت :
    * نظم :








    ..............................





    9 ) اگه الان خداوند به شما اجازه بده با دو تا فرشته بالاسرتون صحبت کنید ( فرشته ای که اعمال خوب و بد را می نویسنند )
    بهشون چی میگید ؟





    ..............................





    10 ) یه نوشته از تصویر زیر که به ذهنتون میرسه برامون بذارید :














    ..............................





    11 ) اولین اقدامی که یک خانوم راننده بعد از تصادف انجام می دهد چیست ؟

    - بیهوش می شود
    - با شوهرش تماس می گیرد
    - می گوید : آخ ببخشید می خواستم ترمز بگیرم اشتباهی گاز دادم
    - اول به خاطر سالم ماندنش یک دیگ شله زرد نذر می کند بعد هم عهد می کند که دیگر پشت رل ننشیند
    - جیغ میکشد
    - هیچکدام ( اگر این گزینه انتخاب کردید باید جواب مورد نظرتون را بگید )









    متشکرم .


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : دوشنبه 14 اسفند 96 در ساعت 17:09

  18. 5 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    miss seven (دوشنبه 14 اسفند 96), paiize (دوشنبه 14 اسفند 96), گیسو کمند (دوشنبه 14 اسفند 96), الهه زیبایی ها (دوشنبه 14 اسفند 96), عشق آفرین (دوشنبه 14 اسفند 96)

  19. #150
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 دی 97 [ 00:50]
    تاریخ عضویت
    1393-6-05
    نوشته ها
    496
    امتیاز
    17,675
    سطح
    84
    Points: 17,675, Level: 84
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 175
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,385

    تشکرشده 1,898 در 451 پست

    Rep Power
    132
    Array
    سلام بانو بى نهايت. دوسِت داريم بى نهايت بانو


    1. بى نهايت جان شما به من بگو 24 ساعت گذشته رو چگونه گذروندى. (كامل ، هم اتفاقات هم حس و حالات)


    2. خداوند، پدر مادر، همسر و فرزندانت... لطفا هر كدوم رو مخاطب قرار بده و جمله اى كه دوست دارى بگى يا خواستى بگى اما قورتش دادى رو بهشون بگو.


    3. خاطره انگيزترين آهنگى كه تا به حال گوش دادى چى بوده و چرا؟


    4. مى تونى حق و حقوقت رو راحت مطالبه كنى ؟


    5. تا به حال فرزندانت رو تنبيه فيزيكى كردى؟ سرشون داد زدى؟ كلا تنبيه شون ميكنى يا نه؟


    6. اگه فرزندانت در آينده بخوان به فعاليت هاى خطيرى نظير چتربازى، رالى، سقوط آزاد، غواصى بپردازند، همراهيشون مى كنى يا مانع ميشى؟


    7. خيلى از افراد جامعه تصورشون اينه كه اكثر هنرمندان مشكلات روح و روان دارن. به نظر شما اين تصور از كجا مياد؟ شما هم همچين نظرى دارى؟


    8. نقش و وظيفه بى نهايت در جامعه، در قبال آيندگان چى هست؟


    9. صبح كه از خواب بيدار مى شى، معمولا اول از همه به چى فكر مى كنى؟

    10. براى خودت يه نامه عاشقانه سه خطى بنويس. (كمتر نشه ها)


    موفق باشى عزيزم.

  20. 5 کاربر از پست مفید عشق آفرین تشکرکرده اند .

    miss seven (دوشنبه 14 اسفند 96), paiize (دوشنبه 14 اسفند 96), گیسو کمند (دوشنبه 14 اسفند 96), الهه زیبایی ها (دوشنبه 14 اسفند 96), باغبان (دوشنبه 14 اسفند 96)


 
صفحه 15 از 32 نخستنخست ... 5678910111213141516171819202122232425 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.