سلام
من تماس گرفتم با پاسخگویی سوالات شرعی و دوباره این مشکلم رو گفتم
و گفتن دوباره زنگ بزنم و بیشتر تحقیق کنم.منم زنگ زدم بیمه و بهم گفتن از نظر اداره ما بلامانعه.و دوباره زنگ زدم به پاسخگویی سوالات شرعی و نتیجه این شد که همسرم به خاطر دروغی که گفته معصیت کرده اما بیمه چون گفت بلامانعه مشکلی نداره.و بهم گفتن من خوبه روی حلال و حروم مقیدم و دقت می کنم اما دقت زیادی و حساسیت زیاد درست نیست.گفتن بیشتر وظیفه همسرمه که پیگیر این مسائل باشن.
می خوام با همسرم حرف بزنم و بهش بگم که من تا حد اطلاعم پیگیری کردم و بلامانع بوده و میدونم که از این به بعد مراقبی چنین چیزهایی پیش نیاد و خودت حواست به حلال و حروم هست.
باور نمی کنید من اونروز انقدر ناراحت شدم که عصر فقط گریه می کردم.
خیلی عصبی شدم.تصمیم گرفتم دیگه سین جین زیادی نکنم .ترسم از وسواسی شدن هست چون من رو خیلی بهم می ریزه.همون روز زنگ میزدم پاسخگویی سوالات شرعی جواب میدادن و قطع که می کردم یادم میومد اینو نگفتم نکنه در جوابشون تاثیر داشت دوباه زنگ میزدم و کلافه شده بودم.
دیگه این تایپیک رو ادامه نمیدم دوستان .چون برام استرس درست می کنه.
خواستم نتیجه رو بگم
ممنون از همراهیتون.
- - - Updated - - -
خواستم ویرایش کنم نشد دوباره کپی و ویرایش رو اعمال کردم.
سلام
من تماس گرفتم با پاسخگویی سوالات شرعی و دوباره این مشکلم رو گفتم.
و گفتن دوباره زنگ بزنم و شرایط رو بگم و ببینم راضین من استفاده کنم یا نه.منم زنگ زدم بیمه و دوباره شرایط رو گفتم ولی نگفتم کارمند قبلی چی گفته بهم گفتن از نظر اداره ما بلامانعه.و دوباره زنگ زدم به پاسخگویی سوالات شرعی و نتیجه این شد که همسرم به خاطر دروغی که گفته معصیت کرده اما بیمه چون گفت بلامانعه مشکلی نداره.و بهم گفتن من خوبه روی حلال و حروم مقیدم و دقت می کنم اما دقت زیادی و حساسیت زیاد درست نیست.گفتن بیشتر وظیفه همسرمه که پیگیر این مسائل باشن.
می خوام با همسرم حرف بزنم و بهش بگم که من تا حد اطلاعم پیگیری کردم و بلامانع بوده و میدونم که از این به بعد مراقبی چنین چیزهایی پیش نیاد و خودت حواست به حلال و حروم هست.
باور نمی کنید من اونروز انقدر ناراحت شدم که عصر فقط گریه می کردم.
خیلی عصبی شدم.تصمیم گرفتم دیگه سین جین زیادی نکنم .ترسم از وسواسی شدن هست چون من رو خیلی بهم می ریزه.همون روز زنگ میزدم پاسخگویی سوالات شرعی جواب میدادن و قطع که می کردم یادم میومد اینو نگفتم نکنه در جوابشون تاثیر داشت دوباه زنگ میزدم و کلافه شده بودم.
دیگه این تایپیک رو ادامه نمیدم دوستان .چون برام استرس درست می کنه.
خواستم نتیجه رو بگم
ممنون از همراهیتون.
- - - Updated - - -
خواستم برای دومین بار ویرایش کنم نشد دوباره کپی و ویرایش رو اعمال کردم.
سلام
من تماس گرفتم با پاسخگویی سوالات شرعی و دوباره این مشکلم رو گفتم.
و گفتن دوباره زنگ بزنم و شرایط رو بگم و ببینم راضین من استفاده کنم یا نه.منم زنگ زدم بیمه و دوباره شرایط رو گفتم ولی نگفتم کارمند قبلی چی گفته بهم گفتن چنین کاری که کرده از نظر اداره ما بلامانعه.و دوباره زنگ زدم به پاسخگویی سوالات شرعی و نتیجه این شد که همسرم به خاطر دروغی که گفته معصیت کرده اما بیمه چون گفت بیمه بلامانعه بیمه مشکلی نداره.و بهم گفتن من خوبه روی حلال و حروم مقیدم و دقت می کنم اما دقت زیادی و حساسیت زیاد درست نیست.گفتن بیشتر وظیفه همسرمه که پیگیر این مسائل باشن.
می خوام با همسرم حرف بزنم و بهش بگم که من تا حد اطلاعم پیگیری کردم و بلامانع بوده و میدونم که از این به بعد مراقبی چنین چیزهایی پیش نیاد و خودت حواست به حلال و حروم هست.
باور نمی کنید من اونروز انقدر ناراحت شدم که عصر فقط گریه می کردم.
خیلی عصبی شدم.تصمیم گرفتم دیگه سین جین زیادی نکنم .ترسم از وسواسی شدن هست چون من رو خیلی بهم می ریزه.همون روز زنگ میزدم پاسخگویی سوالات شرعی جواب میدادن و قطع که می کردم یادم میومد اینو نگفتم نکنه در جوابشون تاثیر داشت دوباه زنگ میزدم و کلافه شده بودم.
دیگه این تایپیک رو ادامه نمیدم دوستان .چون برام استرس درست می کنه.
خواستم نتیجه رو بگم برداشت شرعی از این تایپیک نداشته باشین.
ممنون از همراهیتون.








علاقه مندی ها (Bookmarks)