به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 آبان 01 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1394-3-19
    نوشته ها
    336
    امتیاز
    10,609
    سطح
    68
    Points: 10,609, Level: 68
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 241
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    241

    تشکرشده 267 در 138 پست

    Rep Power
    58
    Array
    سلام
    من تماس گرفتم با پاسخگویی سوالات شرعی و دوباره این مشکلم رو گفتم
    و گفتن دوباره زنگ بزنم و بیشتر تحقیق کنم.منم زنگ زدم بیمه و بهم گفتن از نظر اداره ما بلامانعه.و دوباره زنگ زدم به پاسخگویی سوالات شرعی و نتیجه این شد که همسرم به خاطر دروغی که گفته معصیت کرده اما بیمه چون گفت بلامانعه مشکلی نداره.و بهم گفتن من خوبه روی حلال و حروم مقیدم و دقت می کنم اما دقت زیادی و حساسیت زیاد درست نیست.گفتن بیشتر وظیفه همسرمه که پیگیر این مسائل باشن.
    می خوام با همسرم حرف بزنم و بهش بگم که من تا حد اطلاعم پیگیری کردم و بلامانع بوده و میدونم که از این به بعد مراقبی چنین چیزهایی پیش نیاد و خودت حواست به حلال و حروم هست.
    باور نمی کنید من اونروز انقدر ناراحت شدم که عصر فقط گریه می کردم.
    خیلی عصبی شدم.تصمیم گرفتم دیگه سین جین زیادی نکنم .ترسم از وسواسی شدن هست چون من رو خیلی بهم می ریزه.همون روز زنگ میزدم پاسخگویی سوالات شرعی جواب میدادن و قطع که می کردم یادم میومد اینو نگفتم نکنه در جوابشون تاثیر داشت دوباه زنگ میزدم و کلافه شده بودم.
    دیگه این تایپیک رو ادامه نمیدم دوستان .چون برام استرس درست می کنه.
    خواستم نتیجه رو بگم
    ممنون از همراهیتون.

    - - - Updated - - -

    خواستم ویرایش کنم نشد دوباره کپی و ویرایش رو اعمال کردم.

    سلام
    من تماس گرفتم با پاسخگویی سوالات شرعی و دوباره این مشکلم رو گفتم.
    و گفتن دوباره زنگ بزنم و شرایط رو بگم و ببینم راضین من استفاده کنم یا نه.منم زنگ زدم بیمه و دوباره شرایط رو گفتم ولی نگفتم کارمند قبلی چی گفته بهم گفتن از نظر اداره ما بلامانعه.و دوباره زنگ زدم به پاسخگویی سوالات شرعی و نتیجه این شد که همسرم به خاطر دروغی که گفته معصیت کرده اما بیمه چون گفت بلامانعه مشکلی نداره.و بهم گفتن من خوبه روی حلال و حروم مقیدم و دقت می کنم اما دقت زیادی و حساسیت زیاد درست نیست.گفتن بیشتر وظیفه همسرمه که پیگیر این مسائل باشن.
    می خوام با همسرم حرف بزنم و بهش بگم که من تا حد اطلاعم پیگیری کردم و بلامانع بوده و میدونم که از این به بعد مراقبی چنین چیزهایی پیش نیاد و خودت حواست به حلال و حروم هست.
    باور نمی کنید من اونروز انقدر ناراحت شدم که عصر فقط گریه می کردم.
    خیلی عصبی شدم.تصمیم گرفتم دیگه سین جین زیادی نکنم .ترسم از وسواسی شدن هست چون من رو خیلی بهم می ریزه.همون روز زنگ میزدم پاسخگویی سوالات شرعی جواب میدادن و قطع که می کردم یادم میومد اینو نگفتم نکنه در جوابشون تاثیر داشت دوباه زنگ میزدم و کلافه شده بودم.
    دیگه این تایپیک رو ادامه نمیدم دوستان .چون برام استرس درست می کنه.
    خواستم نتیجه رو بگم
    ممنون از همراهیتون.

    - - - Updated - - -

    خواستم برای دومین بار ویرایش کنم نشد دوباره کپی و ویرایش رو اعمال کردم.

    سلام
    من تماس گرفتم با پاسخگویی سوالات شرعی و دوباره این مشکلم رو گفتم.
    و گفتن دوباره زنگ بزنم و شرایط رو بگم و ببینم راضین من استفاده کنم یا نه.منم زنگ زدم بیمه و دوباره شرایط رو گفتم ولی نگفتم کارمند قبلی چی گفته بهم گفتن چنین کاری که کرده از نظر اداره ما بلامانعه.و دوباره زنگ زدم به پاسخگویی سوالات شرعی و نتیجه این شد که همسرم به خاطر دروغی که گفته معصیت کرده اما بیمه چون گفت بیمه بلامانعه بیمه مشکلی نداره.و بهم گفتن من خوبه روی حلال و حروم مقیدم و دقت می کنم اما دقت زیادی و حساسیت زیاد درست نیست.گفتن بیشتر وظیفه همسرمه که پیگیر این مسائل باشن.
    می خوام با همسرم حرف بزنم و بهش بگم که من تا حد اطلاعم پیگیری کردم و بلامانع بوده و میدونم که از این به بعد مراقبی چنین چیزهایی پیش نیاد و خودت حواست به حلال و حروم هست.
    باور نمی کنید من اونروز انقدر ناراحت شدم که عصر فقط گریه می کردم.
    خیلی عصبی شدم.تصمیم گرفتم دیگه سین جین زیادی نکنم .ترسم از وسواسی شدن هست چون من رو خیلی بهم می ریزه.همون روز زنگ میزدم پاسخگویی سوالات شرعی جواب میدادن و قطع که می کردم یادم میومد اینو نگفتم نکنه در جوابشون تاثیر داشت دوباه زنگ میزدم و کلافه شده بودم.
    دیگه این تایپیک رو ادامه نمیدم دوستان .چون برام استرس درست می کنه.
    خواستم نتیجه رو بگم برداشت شرعی از این تایپیک نداشته باشین.
    ممنون از همراهیتون.

  2. کاربر روبرو از پست مفید *مونا* تشکرکرده است .

    باغبان (شنبه 12 اسفند 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اسفند 92, 10:36
  2. موفقیت از آن كسانی است كه ذهنیت موفق دارند
    توسط ani در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 آبان 88, 18:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.