موافقم . حتی به نظر من دختر و پسر خوب و نجیب تو جامعه کم هم نیستند .نوشته اصلی توسط heli heli
ولی منظور شما را از جمله پررنگ شده نفهمیدم . یعنی یه نفر چه جوری باید بخواد ؟!
تشکرشده 1,247 در 437 پست
موافقم . حتی به نظر من دختر و پسر خوب و نجیب تو جامعه کم هم نیستند .نوشته اصلی توسط heli heli
ولی منظور شما را از جمله پررنگ شده نفهمیدم . یعنی یه نفر چه جوری باید بخواد ؟!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)