به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 13 از 32 نخستنخست ... 34567891011121314151617181920212223 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 121 تا 130 , از مجموع 314
  1. #121
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    این دفعه به جا هیزم کمی گازوءیل هم آوردم.

    تمنا جان ما که نفهمیدیم چپ می ری راست می ری می گی دوست داشتم یا مامایی می خوندم یا پرستاری بعدم یه خانم سون جان گفتی از کاری که خوشت نمی یاد درس خوندنه ؟

    - آخرش نفهمیدیم درس خوندنو دوست داری یا دوست نداری؟ حالا از این جالب تر رفتی روانشناسی !!! نه مامایی نه پرستاری ؟!!! اگه مثلا از اهدافت مهندس شدن بود احتمالا سر از دانشگاه هنر در می آوردی؟!!

    - تو شهر شما تو قرمه سبزی فلفل قرمز نمی ریزند؟ یادمه گفته بودی توی آشپزی خیلی استعداد داری؟ آفرین به این همه استعداد.

    - تمنا می دونی من فکر می کنم بیشتر از همه بابات خیلی دوستت داره و همیشه نگران تو بوده نظر خودت چیه؟

    - چرا حاضر نیستی تحت هیچ شرایطی از همدردی فاصله بگیری؟

    - چرا تا غضو می شی می ری انجمن آزاد شارژ می کنی؟ اونور خبریه ؟ تا به حال مدیر پول هایی که به ازای نام های کاربری مختلف برای شارژ پرذاخت کردی وبعد از اون باند شدی رو بهت برگردونده؟

    در مورد خودت موارد زیر رو بررسی کن و خودت رو نقد کن:

    - فاجعه سازی

    - پشتکار

    - بخشندگی

    - طهارت زبان




    بر می گردم .

    حتما.






    ۰

  2. 8 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 11 اسفند 96), paiize (جمعه 11 اسفند 96), tavalode arezoo (جمعه 11 اسفند 96), گیسو کمند (جمعه 11 اسفند 96), الهه زیبایی ها (جمعه 11 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96), صبا_2009 (جمعه 11 اسفند 96)

  3. #122
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    سلام به همگی

    خانم تمنای عشق شما همون رهگذر اسمانید؟؟؟مدیر سیمرغ؟؟که داشتید میرفتید کربلا؟؟پس چی شد اون موقع؟؟اسمتون عوض شد....مگه ممنوع نیست ؟؟
    شما و سون دائم از این اواتار به اون اواتار میشید؟؟؟!!!!!اسمتونم عوض میکینید !!نمیگید ادم قاطی میکنه؟؟؟خب نکنید اخه ...چه کاریه!!!

    خب اینها که دست گرمی بود ..اماده اید بریم؟؟

    به نفر قبلی که نرسیدم....شما لطفا جواب بدید چند تا سوال کوچولو رو...

    می خوایید طرز تهیه اش رشته رو بپرسم بعد شما ی لینک بذارید برامون؟؟


    .................................................. ..................................

    به یکی از 3 کروه زیر میتونید کمک کنید ی کمک اساسی.......کدوم و انتخاب میکنید؟؟

    بچه دو ساله ای که خریدنش تا همراه باهاش گدایی کنن(حتما زیاد دیدید تو خیابون ها ....میگیرنشون تا دل مردم بسوزه )

    جوون زیر 25 سال که تو مترو دست فروشی میکنه...

    پیرزنی که نا نداره رو پا وایسته ولی اونم اومده دست فروشی کنه تو مترو

    ارتباطی بین این 3 گروه هست؟؟؟

    .................................................. ........

    بی سوادی رو تعریف کنید...کی بی سواده؟؟کی باسواده؟؟؟؟

    من استفاده از تکنولوژی رو بلد نیستم....بی سوادم ایا؟؟اگه بله...چی کار کنم؟؟؟؟نگید برو یاد بگیر چون دوست ندارم...پس چی کار کنم؟؟

    جسارتا خودتون چی ؟؟ با توچه به تعریفتون .

    .................................................. ............................

    ی مرد چه کاری میتونه بکنه تا خانومش عمیقا ناراحت بشه؟؟؟لطفا تو مثال توضیح بدید کلی نباشه

    .................................................. .....................................

    حالا فرض میگیریم اون اتفاق که شما بالا میگید افتاده بین خانم و اقایی......و خانم و کارد بزنی خونش درنمیاد
    از اون طرف اقا ی کار خیلی سختی داره و شبها واقعا خسته و گرسنه میاد خونه.....اون شب خانم به خاطر ناراحتیش اصلا خوصله پخت و پز نداره ، اونم وقتی که
    تو خونه جز دو تا دونه سیب زمینی و یدونه پیاز و دو تا دونه لواش خشک هیچی دیگه نیست، هیچی ها......

    اولا ایا به نظرتون امکانش هست که بشه با این دوقلم غذا درست کرد؟؟اگه بله چی؟؟فقط همین دو قلم + نون خشک ها...دیگه هیچی نیست.
    دوما اگرم بشه فقط ی نفرو سیر میکنه؟؟؟ی نفر گشنه میمونه؟؟کی باید بمونه؟؟

    به نظرتون خانم چی کار کنه؟؟ دلش و چه جوری خنک کنه؟چه جوری ناراحتیش و نشون بده؟/

    کلا ی داستان قشنگ بگید از عکس العمل خاانم تو این شب با توجه به شرایط....لطفا ایده الی نباشه....صورت مسئله رو هم پاک نکنید....لطفا.

    .................................................. .................................
    و در اخر تصویر ذهنیتون از من


    تشکر میکنم و برای شما و خانواده محترمتون ارزوی خوشبختی و سلامتی میکنم

    پ. ن.

    خانم مدیر من ی پیشنهاد سازنده دارم...
    برای اینکه مطمئن بشیم شرکت کننده ها رو حسابی تو تنگنا گذاشتیم ...جایزه ای جریمه ای چیزی هم در نظر بگیریم

    جایزه برای مجری ها تا انگیزه بگیرن برای ادامه کارشون....یعنی اتیشی بسوزن ها
    جریمه هم برای شرکت کننده ها یی که سوال و میپیچونه یا یخ جواب میده

    بقیه هم میشینن ی گوشه ...کاری ندارن که بیچاره ها فقط نگاه میکنن....مدیونید اگه فک کنید از به جون هم انداختن ملت لذت میبرم
    ویرایش توسط الهه زیبایی ها : جمعه 11 اسفند 96 در ساعت 00:13

  4. 7 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 11 اسفند 96), paiize (جمعه 11 اسفند 96), tavalode arezoo (جمعه 11 اسفند 96), گیسو کمند (جمعه 11 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96), صبا_2009 (جمعه 11 اسفند 96)

  5. #123
    تمنای عشق
    مهمان
    نقل قول نوشته اصلی توسط صبا_2009 نمایش پست ها
    سلام تمنای عشق عزیز

    سعی میکنم سوالام ولرم باشه

    سلام عزیز جان

    1) وقتای فراغتت رو چیکار میکنی؟

    میام همدردی ، گاهی اسک دین...میرم پیش خواهرزاده م باهاش بازی می کنم ، با پسرم بازی می کنم ، بازی bubble bird می کنم ، دعا و نیایش

    2) برای تقویت اراده و کنترل ذهن چه پیشنهادی داری؟
    برای تقویت اراده به هدفمون فکر کنیم ، تلقین مثبت کنیم ، به خودمون با حرف های مثبت انگیزه بدیم.
    تمرین کنیم ، مثلا من تو اپارتمانمون با اسانسور نرم و با پله برم و تمرین های مختلف دیگه

    کنترل ذهن هم افکارهای مزاحم رو تو یه کاغذ بنویسیم بعدش پاره ش کنیم. بازی های فکری انجام بدیم.هر وقت افکار مزاحم سراغمون اومد فکرمونو به سمت یه چیز مثبت منحرف کنیم


    نمی دونم درست گفتم یا نه :))

    3) چقدر برای تربیت فرزندت مطالعه می کنی و مشاوره میگیری؟ با اولیای مدرسه فرزندت در ارتباط هستی؟

    صبا جان من خودم خیلی از نظر تربیتی احساس ضعف دارم ولی تمام تلاشمو برای فرزندم می کنم و همیشه باهاش صحبت می کنم !
    ولی در کل هر وقت به مشکلی بر بخورم از فرشته مهربان کمک می گیرم چند باری در این مورد خیلی به من کمک کردند
    با اولیاش در ارتباطم و گاهی انتقاد هم می کنم


    4) تغذیه روح مهمتر یا تغذیه جسم؟چرا؟

    به نظرم هر دو تاش به یک اندازه اهمیت دارند و به هم مرتبطند من اگر جسمم سالم نباشه روحمم آسیب می بینه و بالعکس

    اگر روحم رو با گناه نکردن و تزکیه نفس تقویت کنم جسم منم از آسیب دیدن در امان می مونه


    5) چطوری زیست دوست نداری ولی دوست داری پرستاری یا مامایی می خوندی؟ میانبر خاصی سراغ داری؟

    اون موقع که جوان بودم دوست داشتم و راحت تر یاد می گرفتم خواهر جان ، الآن مغزم کشش نداره دیگه :)

    6) تا حالا به داشتن فرزندخوانده فکر کردی؟

    من خیلی دوست دارم
    اما مطمئنم حامی ندارم و حتی ممکنه سرزنش هم بشم


    7) تا حالا مرکز نگهداری معلولین، سالمندان، پرورشگاه رفتی؟ چرا؟

    نه ، شرایطش پیش نیومد


    8)به نظرت نذری رو باید به کی داد؟ و چی کار میشه کرد که نذرمون راحتتر قبول بشه؟

    به مستمندان و گرسنگان

    زیاد استغفار کنیم و به خدا امید داشته باشیم


    9) وقتایی که شکست می خوری چطور حالت خوب میشه بعدش؟ و چقدر طول میکشه؟

    مدل های مختلف :) مهم ترینش با خودم صحبت های مثبت می کنم ، نماز می خوانم ، ذکر میگم ، گریه می کنم ، میرم سر دیگ غذا :) با همسرم صحبت می کنم...اگر بخوام و خودخوری زیاد نکنم خیلی زود حالم خوب میشه

    10)اگر تو یه خانواده مذهبی دنیا نمی اومدی به نظرت بازم آدم مذهبی می بودی؟

    عزیزم ، خانواده من مذهبی هستند اما در رابطه با مذهبی بودن خودم من خودم راهمو پیدا کردم بیشتر با کمک همسرم ، یعنی کسی به من اجبار نکرد


    پیشاپیش از اینکه با حوصله جواب می دی ممنونم
    ممنونم خواهر عزیزم

  6. 6 کاربر از پست مفید تمنای عشق تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 11 اسفند 96), paiize (جمعه 11 اسفند 96), گیسو کمند (جمعه 11 اسفند 96), سرشار (جمعه 11 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96), صبا_2009 (جمعه 11 اسفند 96)

  7. #124
    تمنای عشق
    مهمان
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی نهایت نمایش پست ها
    این دفعه به جا هیزم کمی گازوءیل هم آوردم.

    تمنا جان ما که نفهمیدیم چپ می ری راست می ری می گی دوست داشتم یا مامایی می خوندم یا پرستاری بعدم یه خانم سون جان گفتی از کاری که خوشت نمی یاد درس خوندنه ؟

    سلام عزیزم ، منظورم تو این سن هست خودم رفتم دانشگاه پشیمان شدم :))

    - آخرش نفهمیدیم درس خوندنو دوست داری یا دوست نداری؟ حالا از این جالب تر رفتی روانشناسی !!! نه مامایی نه پرستاری ؟!!! اگه مثلا از اهدافت مهندس شدن بود احتمالا سر از دانشگاه هنر در می آوردی؟!!


    من بیشتر یادگیری رو دوست دارم بدون خوندن.یک نفر که خیلی بلده با من صحبت کنه و به من یاد بده چیزیو نخوام حفظ کنم واقعا توان زیاد از من می گیره

    - تو شهر شما تو قرمه سبزی فلفل قرمز نمی ریزند؟ یادمه گفته بودی توی آشپزی خیلی استعداد داری؟ آفرین به این همه استعداد.

    چه جالب ! مگه می ریزند؟! من فلفل سیاه می ریزم.اینبار با فلفل قرمز امتحان کنم
    - تمنا می دونی من فکر می کنم بیشتر از همه بابات خیلی دوستت داره و همیشه نگران تو بوده نظر خودت چیه؟

    بله دقیقا همین طوره

    - چرا حاضر نیستی تحت هیچ شرایطی از همدردی فاصله بگیری؟
    دوستش دارم ، دوست تون دارم

    - چرا تا غضو می شی می ری انجمن آزاد شارژ می کنی؟ اونور خبریه ؟ تا به حال مدیر پول هایی که به ازای نام های کاربری مختلف برای شارژ پرذاخت کردی وبعد از اون باند شدی رو بهت برگردونده؟
    عزیزم من استفاده های دیگه ای از انجمن آزاد می کنم :)
    در مورد پول هم عضو ازاد میشدم ایشون منو راهنمایی می کردند من گوش نمیدادم :( مورد بعدی من تاپیک زیاد میزدم ایشون انتقال می دادند ضرر هم کردند چون انتقال تاپیک و حذف پست ها هزینه داره .فکر کنم هنوز بدهکارم به ایشون.چند بار هم پولو به حسابم انتقال دادند


    در مورد خودت موارد زیر رو بررسی کن و خودت رو نقد کن:

    - فاجعه سازی الآنا خییلی کم شده خیلی ها

    - پشتکار خییییلی کم دارم اما دارم :)

    - بخشندگی بسیار زیاد بخشنده ام

    - طهارت زبان در این زمینه از خودم راضی نیستم . درگیر غیبت میشم گاهی مواقع




    بر می گردم .

    حتما.






    ۰


    ممنون مجری نازنینم یه کمی به من رحم کن
    ویرایش توسط تمنای عشق : جمعه 11 اسفند 96 در ساعت 01:06

  8. 7 کاربر از پست مفید تمنای عشق تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 11 اسفند 96), paiize (جمعه 11 اسفند 96), tavalode arezoo (جمعه 11 اسفند 96), گیسو کمند (جمعه 11 اسفند 96), بی نهایت (شنبه 12 اسفند 96), سرشار (جمعه 11 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96)

  9. #125
    تمنای عشق
    مهمان
    نقل قول نوشته اصلی توسط الهه زیبایی ها نمایش پست ها
    سلام به همگی

    خانم تمنای عشق شما همون رهگذر اسمانید؟؟؟مدیر سیمرغ؟؟که داشتید میرفتید کربلا؟؟پس چی شد اون موقع؟؟اسمتون عوض شد....مگه ممنوع نیست ؟؟
    شما و سون دائم از این اواتار به اون اواتار میشید؟؟؟!!!!!اسمتونم عوض میکینید !!نمیگید ادم قاطی میکنه؟؟؟خب نکنید اخه ...چه کاریه!!!

    سلام عزیزم بله خودم هستم ،کربلا هم رفتم.اون اسمم خط خورد با یه اسم جدید اومدم

    خب اینها که دست گرمی بود ..اماده اید بریم؟؟

    در خدمتم عزیزم

    به نفر قبلی که نرسیدم....شما لطفا جواب بدید چند تا سوال کوچولو رو...

    می خوایید طرز تهیه اش رشته رو بپرسم بعد شما ی لینک بذارید برامون؟؟

    از مادر گرامی بپرسید عزیز دلم دقیقا همون جوریه :)


    .................................................. ..................................

    به یکی از 3 کروه زیر میتونید کمک کنید ی کمک اساسی.......کدوم و انتخاب میکنید؟؟

    بچه دو ساله ای که خریدنش تا همراه باهاش گدایی کنن(حتما زیاد دیدید تو خیابون ها ....میگیرنشون تا دل مردم بسوزه )

    جوون زیر 25 سال که تو مترو دست فروشی میکنه...

    پیرزنی که نا نداره رو پا وایسته ولی اونم اومده دست فروشی کنه تو مترو

    ارتباطی بین این 3 گروه هست؟؟؟

    گزینه اول انتخاب می کنم.دلم برای بچه ها میسوزه و دوست شون دارم

    ارتباط که بله هست بین شون ، فقر!!!

    بی سوادی رو تعریف کنید...کی بی سواده؟؟کی باسواده؟؟؟؟

    از نظر من کسی که حرف های قشنگ و بزرگ بزنه با سواده مثل خیلیا تو همدردی

    من استفاده از تکنولوژی رو بلد نیستم....بی سوادم ایا؟؟اگه بله...چی کار کنم؟؟؟؟نگید برو یاد بگیر چون دوست ندارم...پس چی کار کنم؟؟

    نه اون بی سوادی محسوب نمیشه

    جسارتا خودتون چی ؟؟ با توچه به تعریفتون .
    من هم از نظر سواد فقط خواندن نوشتنو بلدم
    .................................................. ............................

    ی مرد چه کاری میتونه بکنه تا خانومش عمیقا ناراحت بشه؟؟؟لطفا تو مثال توضیح بدید کلی نباشه

    اونو با زن های دیگه مقایسه کنه ، محبتش رو ابراز نکنه ، بهش خیانت کنه

    حالا فرض میگیریم اون اتفاق که شما بالا میگید افتاده بین خانم و اقایی......و خانم و کارد بزنی خونش درنمیاد
    از اون طرف اقا ی کار خیلی سختی داره و شبها واقعا خسته و گرسنه میاد خونه.....اون شب خانم به خاطر ناراحتیش اصلا خوصله پخت و پز نداره ، اونم وقتی که
    تو خونه جز دو تا دونه سیب زمینی و یدونه پیاز و دو تا دونه لواش خشک هیچی دیگه نیست، هیچی ها......

    اولا ایا به نظرتون امکانش هست که بشه با این دوقلم غذا درست کرد؟؟اگه بله چی؟؟فقط همین دو قلم + نون خشک ها...دیگه هیچی نیست.
    دوما اگرم بشه فقط ی نفرو سیر میکنه؟؟؟ی نفر گشنه میمونه؟؟کی باید بمونه؟؟

    غذا که میشه درست کرد .پیازو تفت میدیم سیب زمینی رو خرد می کنیم و با پیاز تفت می دیم با مقدار خیلی کم اب میریزیم تو قابلمه درشو می بندیم شبیه پوره میشه.اما مشکل اینجاست کسی تو اون شرایط اشتهای غذا خوردن نداره

    به نظرتون خانم چی کار کنه؟؟ دلش و چه جوری خنک کنه؟چه جوری ناراحتیش و نشون بده؟/

    بیاد همدردی یاد بگیره بعد ببینه اگر در خودش می بینه زندگی بکنه

    کلا ی داستان قشنگ بگید از عکس العمل خاانم تو این شب با توجه به شرایط....لطفا ایده الی نباشه....صورت مسئله رو هم پاک نکنید....لطفا.

    خب گریه می کنه افسرده میشه الهه جان منو گیر آوردیااا
    و در اخر تصویر ذهنیتون از من
    مهربون و شوخ طبع . آش خوب می پزی :) کسی از بودن با شما خسته نمیشه

    تشکر میکنم و برای شما و خانواده محترمتون ارزوی خوشبختی و سلامتی میکنم

    پ. ن.

    خانم مدیر من ی پیشنهاد سازنده دارم...
    برای اینکه مطمئن بشیم شرکت کننده ها رو حسابی تو تنگنا گذاشتیم ...جایزه ای جریمه ای چیزی هم در نظر بگیریم

    جایزه برای مجری ها تا انگیزه بگیرن برای ادامه کارشون....یعنی اتیشی بسوزن ها
    جریمه هم برای شرکت کننده ها یی که سوال و میپیچونه یا یخ جواب میده

    بقیه هم میشینن ی گوشه ...کاری ندارن که بیچاره ها فقط نگاه میکنن....مدیونید اگه فک کنید از به جون هم انداختن ملت لذت میبرم


    ممنونم خواهر عزیزم
    ویرایش توسط تمنای عشق : جمعه 11 اسفند 96 در ساعت 01:45

  10. 5 کاربر از پست مفید تمنای عشق تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 11 اسفند 96), گیسو کمند (جمعه 11 اسفند 96), الهه زیبایی ها (جمعه 11 اسفند 96), سرشار (جمعه 11 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96)

  11. #126
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 مرداد 04 [ 04:24]
    تاریخ عضویت
    1394-1-19
    نوشته ها
    235
    امتیاز
    16,214
    سطح
    81
    Points: 16,214, Level: 81
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,748

    تشکرشده 764 در 211 پست

    Rep Power
    73
    Array
    سلام خانم تمنای عشق عزیز و گرامی... حال و احوالتون خوبه ؟

    اجازه هست منم چند تا سوال ازتون بپرسم ؟

    ۱ ـ اگه الان با خبر بشین که خدایی نکرده دور از جونتون قراره دو ساعت دیگه به رحمت خدا برین ، بازم به سوالای من جواب میدین یا نه ؟ چرا ؟

    ۲ ـ از بین همه نام های کاربری ای که تا حالا داشتین کدومشونو بیشتر دوس دارین ؟ آرام دل ـ آرام عشق ـ بانوی مهر ـ فاطمه بانو ـ رهگذر آسمان ـ کیندی ـ یا مجیر ـ تمنای دل ـ تمنای عشق و ...

    ۳ ـ مهمترین خصلتی که خانم تمنای عشق رو با اون میشناسین ؟

    ۴ ـ مهمترین باور زندگی شما چیست ؟

    ۵ ـ چرا دیروز از من ناراحت شدین ؟ لطفا انکار نکنین که کلاغا واسم خبر میارن.

    ۶ ـ شده دو تا جوونو واسه ازدواج بهم معرفی کنین ؟ اگه این اتفاق افتاده لطفا ماجرا رو شرح بدین و اگرم نیفتاده بگین چرا ؟

    ۷ ـ اگه تو قرعه کشی بانک یه ماشین شاسی بلند برنده بشین و من به پنج میلیون پول احتیاج داشته باشم ، بهم قرض میدین ؟ چرا ؟

    ۸ ـ نظرتون راجع به کاربرای زیر :

    فدایی یار

    گیسو کمند

    7

    سرشار

    میثم (خارپشت )

    مسلمان

    اعجار عشق

    یاس پاییزی

    ۹ـ اگه خدایی نکرده مرگ مغزی بشین ، رضایت دارین که اعضای بدنتون رو به دیگران اهدا کنند ؟ چرا ؟


    ۱۰ ـ تا حالا شده آبروی کسی رو ببرین ؟ لطفا شرح دهید


    ۱۱ ـ زیباترین حسی رو که تا به حال تجربه کردین چی بوده ؟ لطفا توضیح بدین


    ۱۲ ـ من به یه دختر خانم کر و لال علاقه مند شدم . به نظر شما به پدر و مادرم چی بگم که با این وصلت مخالفت نکنند و همراه من به خواستگاری بیاییند؟


    ۱۳ ـ نظرتون چیه که من عید امسال شما و خانودتونو به شهر و منزلمون دعوت کنم ؟


    ۱۴ ـ نزدیک ترین راه رسیدن به خدا چیست؟


    ۱۵ـ ساحل آرامش کجاست ؟


    ۱۶ ـ با دست خط خودتون یک یادگاری روی دیوار همدردی بنویسین


    ممنون که وقت میذارین و با من گفت و گو میکنین.

  12. 5 کاربر از پست مفید سرشار تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 11 اسفند 96), paiize (جمعه 11 اسفند 96), گیسو کمند (شنبه 12 اسفند 96), الهه زیبایی ها (جمعه 11 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96)

  13. #127
    تمنای عشق
    مهمان
    نقل قول نوشته اصلی توسط سرشار نمایش پست ها
    سلام خانم تمنای عشق عزیز و گرامی... حال و احوالتون خوبه ؟

    سلام بزرگوار ، الحمدالله

    اجازه هست منم چند تا سوال ازتون بپرسم ؟
    اختیار دارید

    ۱ ـ اگه الان با خبر بشین که خدایی نکرده دور از جونتون قراره دو ساعت دیگه به رحمت خدا برین ، بازم به سوالای من جواب میدین یا نه ؟ چرا ؟

    نه اصلا ، من در حالت عادی از مرگ وحشت دارم دیگه بفهمم زمان زیادی ندارم

    ۲ ـ از بین همه نام های کاربری ای که تا حالا داشتین کدومشونو بیشتر دوس دارین ؟ آرام دل ـ آرام عشق ـ بانوی مهر ـ فاطمه بانو ـ رهگذر آسمان ـ کیندی ـ یا مجیر ـ تمنای دل ـ تمنای عشق و ...

    ماشاءالله حسابی آمار تو دست تون هست :)
    شما پتانسیل مدیر شدنو دارید من اسم بانوی مهر و آرام دل رو خیلی دوست دارم


    ۳ ـ مهمترین خصلتی که خانم تمنای عشق رو با اون میشناسین ؟

    دلسوز ، ساده دل ، مهربان
    ۴ ـ مهمترین باور زندگی شما چیست ؟
    هر چه کنی به خود کنی

    ۵ ـ چرا دیروز از من ناراحت شدین ؟ لطفا انکار نکنین که کلاغا واسم خبر میارن.
    جناب سرشار گرامی ، من برای چی باید از شما ناراحت باشم!؟ اتفاقا جزو افرادی هستید که برای من خیلی قابل احترام هستید و دعاگوی شما هستم.لطفا به حرف کلاغ ها گوش نکنید :) توجه کنید به غیر از یکی همه رو برداشتم ، اونم فقط به این دلیل بود که فعلا اسمم پایین پست ها نباشه (برای تمرینی که در نظر دارم هست مثلا پستی رو پسندیدم دو روز صبر کنم بعد تشکر بزنم .مسخرم نکنیدا ) وگرنه من از شما جز خوبی چیزی ندیدم که بخوام ناراحت بشم الآن درست شد بزرگوار :)


    ۶ ـ شده دو تا جوونو واسه ازدواج بهم معرفی کنین ؟ اگه این اتفاق افتاده لطفا ماجرا رو شرح بدین و اگرم نیفتاده بگین چرا ؟
    نه تا به حال پیش نیومده ، اگر هم پیش بیاد احتمالا مورد سرزنش خانواده قرار می گیرم

    ۷ ـ اگه تو قرعه کشی بانک یه ماشین شاسی بلند برنده بشین و من به پنج میلیون پول احتیاج داشته باشم ، بهم قرض میدین ؟ چرا ؟
    اگر پول زیادی داشته باشم و احتیاج نداشته باشم بله میدم من بخشنده ام کلا ولی فعلا خودم بیش تر احتیاج دارم

    ۸ ـ نظرتون راجع به کاربرای زیر :

    فدایی یار مذکر مصباح الهدی

    گیسو کمند خیلی مهربان ، دلسوز ، کمکی ازش بر بیاد دریغ نمی کنه ، عزیز دل منه

    7 یه دختر مهربون و احساساتی ، آروم و دوست داشتنی

    سرشار دلسوز ، با محبت ، برادر با غیرتی برای خواهرش هست ، خانواده دوست ، مهربان

    میثم (خارپشت ) زیاد شناخت ندارم

    مسلمان زیاد شناخت ندارم

    اعجار عشق مهربان و نگرانیش برای اطرافیانش زیاده ، خیلی دلسوزه ، دلم براش تنگ شده

    یاس پاییزی دختر شاد ، با قلبی رئوف

    ۹ـ اگه خدایی نکرده مرگ مغزی بشین ، رضایت دارین که اعضای بدنتون رو به دیگران اهدا کنند ؟ چرا ؟
    بله ، بنده عضو هستم.چون باعث نجات چند نفر در این دنیا میشم و هم آخرتم یه چیزی نصیبم میشه


    ۱۰ ـ تا حالا شده آبروی کسی رو ببرین ؟ لطفا شرح دهید
    فکر نکنم.چون خودم به آبرو خیلی حساسم


    ۱۱ ـ زیباترین حسی رو که تا به حال تجربه کردین چی بوده ؟ لطفا توضیح بدین
    به دنیا اومدن فرزندم .وقتی در آغوشم گذاشتند گفتم وای چقدر خشگله! و هم چنین تولد خواهرزاده م


    ۱۲ ـ من به یه دختر خانم کر و لال علاقه مند شدم . به نظر شما به پدر و مادرم چی بگم که با این وصلت مخالفت نکنند و همراه من به خواستگاری بیاییند؟
    سؤال تخصصیه من بلد نیستم

    ۱۳ ـ نظرتون چیه که من عید امسال شما و خانودتونو به شهر و منزلمون دعوت کنم ؟
    ممنون دست تون درد نکنه . فکر می کنم کمی غیر عادی باشه


    ۱۴ ـ نزدیک ترین راه رسیدن به خدا چیست؟
    دوری از گناه ، خواندن نماز ، استغفار

    ۱۵ـ ساحل آرامش کجاست ؟
    در آغوش خدا

    ۱۶ ـ با دست خط خودتون یک یادگاری روی دیوار همدردی بنویسین




    ممنون که وقت میذارین و با من گفت و گو میکنین.


    خواهش می کنم ، ممنونم از شما
    ویرایش توسط تمنای عشق : جمعه 11 اسفند 96 در ساعت 08:59

  14. 5 کاربر از پست مفید تمنای عشق تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 11 اسفند 96), paiize (جمعه 11 اسفند 96), الهه زیبایی ها (جمعه 11 اسفند 96), سرشار (جمعه 11 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96)

  15. #128
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    سلام تمنای عزیزم
    خدا قوت

    صندلی حرارتش چطور بود؟

    چطور می شه این آدم های بی سوادی رو که حرف های اشتباه رو در قالبی قشنگ و بزرگ بیان می کنند از آدم های باسواد تشخیص داد؟

    ممنون عزیزم از حضورت و جوابهایی صادقانه ات.

  16. 3 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    miss seven (شنبه 12 اسفند 96), الهه زیبایی ها (جمعه 11 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96)

  17. #129
    تمنای عشق
    مهمان
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی نهایت نمایش پست ها
    سلام تمنای عزیزم
    خدا قوت

    صندلی حرارتش چطور بود؟

    چطور می شه این آدم های بی سوادی رو که حرف های اشتباه رو در قالبی قشنگ و بزرگ بیان می کنند از آدم های باسواد تشخیص داد؟

    ممنون عزیزم از حضورت و جوابهایی صادقانه ات.

    سلام خواهر نازنینم
    سلامت باشی

    سؤالات خوب بود ، اولش خیلی ناراحت بودم که چرا نمی تونم سؤالا رو متوجه بشم دو تا عزیز منو آروم کردند من تونستم بهتر تمرکز کنم.ازشون ممنونم و الهی خیر از دنیا و آخرت ببینند

    بی نهایت عزیزم ، بی ریا میگم. باعث افتخار من بود که شما مجری من شدید
    برام کلاس داشت

    عزیزم اون بی سوادی که فرمودی بالاخره یه جاهایی هست که سوتی بده!
    البته منظور من سواد دانشگاهی یا مدرک نیست

    مثلا همین سؤالی که جناب سرشار مطرح فرمودند من جوابشو بلد نیستم اما یه نفر ممکنه دیپلم داشته باشه اما بتونه پاسخ این سؤال رو بده

    من دوست دارم به همه کمک کنم کلا به صورت ناشناس مهم هم نیست شناخته بشم اما به همه کمک کنم

    علت این که پرستاری و مامایی خیلی دوست داشتم هم همین بوده مثلا با مریضا صحبت کنم بهشون دلداری بدم نوازششون کنم خخخ
    مامایی هم همین طور با محبت و نوازشی که به زائو میدم به دردش تسکین ببخشم بچه ها که به دنیا میاند اول خودم ببوسم بعد تحویل مادر بدم

    لذت می برم ، اما وقتی ببینم نمی تونم خودخوری می کنم

    واسه همین رفتم روانشناسی اما فعلا که هیچی بلد نیستم
    حالا پناه بر خدا ببینیم چی میشه

    بازم از شما خواهر دوست داشتنی ام و همه عزیزان تشکر می کنم

  18. 5 کاربر از پست مفید تمنای عشق تشکرکرده اند .

    miss seven (شنبه 12 اسفند 96), گیسو کمند (شنبه 12 اسفند 96), بی نهایت (شنبه 12 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96), صبا_2009 (شنبه 12 اسفند 96)

  19. #130
    تمنای عشق
    مهمان
    سلام
    من این هفته فرصت ندارم گفتم همین الآن سؤالات مربوط به خانم بی نهایت رو ارسال می کنم

    سلام بی نهایت جان .امیدوارم سلامت و شاداب باشی خواهرم

    1_ عزیزم دو تا تمرین برای تقویت عزت نفس به من بده

    2_ دو تا تمرین برای تقویت اراده به من بده

    3_ منو دو تا نصیحت سازنده بکن

    4 _ اگر ادمین همدردی بودی چه برنامه هایی داشتی؟ نقاط قوت و نقاط ضعفش رو هم بگو

    5_عزیزم چه کار کنیم انقدر نظر دیگران برامون مهم نباشه؟

    6_ یه کتاب مذهبی و یه کتاب روانشناسی با حجم کم که روان باشه و واقعا به درد من بخوره به من معرفی کن.

    7_ یه بیت شعر در وصف خودتون بگید

    8_اسم فیلم زندگی تونو چی میذارید؟

    9_ اگر سه تا از آرزوهات همین حالا برآورده بشه اونا چیه؟

    10_ مختصر وصیت نامه بنویسید (خدا حفظ تون کنه)

    11_ اگر بخواهید دو تا از خصلت تون رو حذف کنید اون چیه؟

    12_رک و صریح تصویر ذهنی تون از من بگید (حداقل پنج مورد )

    ممنونم از شما

  20. 4 کاربر از پست مفید تمنای عشق تشکرکرده اند .

    miss seven (شنبه 12 اسفند 96), گیسو کمند (شنبه 12 اسفند 96), بی نهایت (شنبه 12 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 13 اسفند 96)


 
صفحه 13 از 32 نخستنخست ... 34567891011121314151617181920212223 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.