سلام به همگی
خانم تمنای عشق شما همون رهگذر اسمانید؟؟؟مدیر سیمرغ؟؟که داشتید میرفتید کربلا؟؟پس چی شد اون موقع؟؟اسمتون عوض شد....مگه ممنوع نیست ؟؟
شما و سون دائم از این اواتار به اون اواتار میشید؟؟؟!!!!!اسمتونم عوض میکینید !!نمیگید ادم قاطی میکنه؟؟؟

خب نکنید اخه ...چه کاریه!!!
سلام عزیزم بله خودم هستم ،کربلا هم رفتم.اون اسمم خط خورد با یه اسم جدید اومدم
خب اینها که دست گرمی بود ..اماده اید بریم؟؟
در خدمتم عزیزم
به نفر قبلی که نرسیدم....شما لطفا جواب بدید چند تا سوال کوچولو رو...
می خوایید طرز تهیه اش رشته رو بپرسم بعد شما ی لینک بذارید برامون؟؟
از مادر گرامی بپرسید عزیز دلم دقیقا همون جوریه :)
.................................................. ..................................
به یکی از 3 کروه زیر میتونید کمک کنید ی کمک اساسی.......کدوم و انتخاب میکنید؟؟
بچه دو ساله ای که خریدنش تا همراه باهاش گدایی کنن(حتما زیاد دیدید تو خیابون ها ....میگیرنشون تا دل مردم بسوزه )
جوون زیر 25 سال که تو مترو دست فروشی میکنه...
پیرزنی که نا نداره رو پا وایسته ولی اونم اومده دست فروشی کنه تو مترو
ارتباطی بین این 3 گروه هست؟؟؟
گزینه اول انتخاب می کنم.دلم برای بچه ها میسوزه و دوست شون دارم
ارتباط که بله هست بین شون ، فقر!!!
بی سوادی رو تعریف کنید...کی بی سواده؟؟کی باسواده؟؟؟؟
از نظر من کسی که حرف های قشنگ و بزرگ بزنه با سواده مثل خیلیا تو همدردی
من استفاده از تکنولوژی رو بلد نیستم....بی سوادم ایا؟؟اگه بله...چی کار کنم؟؟؟؟نگید برو یاد بگیر چون دوست ندارم...پس چی کار کنم؟؟
نه اون بی سوادی محسوب نمیشه
جسارتا خودتون چی ؟؟ با توچه به تعریفتون .
من هم از نظر سواد فقط خواندن نوشتنو بلدم
.................................................. ............................
ی مرد چه کاری میتونه بکنه تا خانومش عمیقا ناراحت بشه؟؟؟لطفا تو مثال توضیح بدید کلی نباشه
اونو با زن های دیگه مقایسه کنه ، محبتش رو ابراز نکنه ، بهش خیانت کنه
حالا فرض میگیریم اون اتفاق که شما بالا میگید افتاده بین خانم و اقایی......و خانم و کارد بزنی خونش درنمیاد
از اون طرف اقا ی کار خیلی سختی داره و شبها واقعا خسته و گرسنه میاد خونه.....اون شب خانم به خاطر ناراحتیش اصلا خوصله پخت و پز نداره ، اونم وقتی که
تو خونه جز دو تا دونه سیب زمینی و یدونه پیاز و دو تا دونه لواش خشک هیچی دیگه نیست، هیچی ها......
اولا ایا به نظرتون امکانش هست که بشه با این دوقلم غذا درست کرد؟؟اگه بله چی؟؟فقط همین دو قلم + نون خشک ها...دیگه هیچی نیست.
دوما اگرم بشه فقط ی نفرو سیر میکنه؟؟؟ی نفر گشنه میمونه؟؟کی باید بمونه؟؟
غذا که میشه درست کرد .پیازو تفت میدیم سیب زمینی رو خرد می کنیم و با پیاز تفت می دیم با مقدار خیلی کم اب میریزیم تو قابلمه درشو می بندیم شبیه پوره میشه.اما مشکل اینجاست کسی تو اون شرایط اشتهای غذا خوردن نداره
به نظرتون خانم چی کار کنه؟؟ دلش و چه جوری خنک کنه؟چه جوری ناراحتیش و نشون بده؟/
بیاد همدردی یاد بگیره بعد ببینه اگر در خودش می بینه زندگی بکنه
کلا ی داستان قشنگ بگید از عکس العمل خاانم تو این شب با توجه به شرایط....لطفا ایده الی نباشه....صورت مسئله رو هم پاک نکنید....لطفا.
خب گریه می کنه افسرده میشه الهه جان منو گیر آوردیااا 
و در اخر تصویر ذهنیتون از من
مهربون و شوخ طبع . آش خوب می پزی :) کسی از بودن با شما خسته نمیشه
تشکر میکنم و برای شما و خانواده محترمتون ارزوی خوشبختی و سلامتی میکنم

پ. ن.
خانم مدیر من ی پیشنهاد سازنده دارم...
برای اینکه مطمئن بشیم شرکت کننده ها رو حسابی تو تنگنا گذاشتیم ...جایزه ای جریمه ای چیزی هم در نظر بگیریم
جایزه برای مجری ها تا انگیزه بگیرن برای ادامه کارشون....یعنی اتیشی بسوزن ها
جریمه هم برای شرکت کننده ها یی که سوال و میپیچونه یا یخ جواب میده
بقیه هم میشینن ی گوشه ...کاری ندارن که بیچاره ها فقط نگاه میکنن....مدیونید اگه فک کنید از به جون هم انداختن ملت لذت میبرم

علاقه مندی ها (Bookmarks)