سلام خانم صبا . حالتون خوبه ؟
شکر. خوبم
اجازه هست منم چند تا سوال بپرسم ؟
اختیار دارید
۱ ـ خانم صبا رویاهایش را چگونه می سازد ؟
با تلاش و سخت کوشی
۲ ـ تصویر عاشقانه هایتان چگونه است ؟
یه گل رز سرخ
۳ ـ آسمون رو به چه رنگی میبینین ؟
به رنگ های مختلف؛ آبی ، موقع غروب نارنجی؛ زرد و قرمز، خاکستری و ...
۴ ـ خدا رو چگونه لمس میکنین ؟
لمس نمیکنم
۵ ـ مهم ترین باور زندگیتون چیه ؟
صداقت
۶ ـ موسیقی احساستون رو چگونه به گوش اطرافیانتون می رسانید ؟
با لبخندم
۷ ـ عمق دریا را رو با چه متر و معیاری اندازه میگیرین ؟
تا حالا اندازه نگرفتم
۸ ـ دوس دارین لذت عشق رو با چه کسی شریک بشین ؟
با معشوقه ام که او هم عاشقم است
۹ ـ ساحل آرامش کجاست ؟
در مغز و قلب ما
۱۰ ـ تا حالا واسه کسی شمشیر از رو بستین؟
بلی
۱۱ ـ تا حالا از پشت به کسی خنجر زدین ؟
خیر
۱۲ ـ شده اینقدر از دست کسی کفری بشین که بخواهین سر به تنش نباشه ؟
بلی؛ تو مدینه فاصله مگه زندگی میکنم که کفری نشم؛ آخه؟
۱۳ ـ به نظرتون خدا چه شکلیه ؟
تجسمی از شکل خدا ندارم؛ چون خدا یه موجود نیست
۱۴ ـ انگیزه شما واسه ادامه این زندگی چیست ؟
اتمام ماموریتم در این دنیا
۱۵ـ دوست داشتین دست به سنگ بزنین طلا بشه ؟
10 تا سنگ حدود یک کیلو کافیه، بعدش عادی بشم بی زحمت
۱۶ ـ تا حالا شده جا نماز آب بکشین ؟
نه تا حالا جانماز نشستم؛ مامانم همیشه زحمتش رو میشکن
۱۷ ـ یک یادگاری زیبا روی دیوار همدردی بنویسین.
از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر
یادگاری که در این گنبد دوار بماند
حواسم نبود یه دفعه دیدم ۱۷ تا سوال پرسیدم .شما به بزرگواری خودتون ببخشین. لطفا پاسخ کامل بدین . خدایی نکرده با بله و خیر و پاسخ یک کلمه ای ، سر و ته قضییه رو هم نیارین که ناراحت میشم.
ممنون
سوالاتتون خیلی انتزاعی بود، اگر میخواستم مفصل تر جواب بدم لازم بود خودتون هم اینجا حضور داشته باشید و منظورتون رو شرح میدادین
علاقه مندی ها (Bookmarks)