به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 فروردین 97 [ 00:36]
    تاریخ عضویت
    1396-5-27
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    511
    سطح
    10
    Points: 511, Level: 10
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class500 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون از راهنماییتون.حق با شماست.
    منم با اصل قضیه مشکلی ندارم.مشکل اون ادمه که ادم خوبی نیست و اگر پیش بره حتما بهش صدمه میزنه.ولی خواهرم این موضوعو متوجه نیست و نمیخواد که بشه و اگر برخلاف میلم محدودش نکنم به راهش ادامه میده که به جای خوبی نمیرسه.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط Amirhossein96 نمایش پست ها
    سلام ببنید واقعا موضوع عجیبی نیست خواهر شما در سن نوجوانی هست و از نظر خودم اگر دنبال ارتباط با جنس مخالف نره باید تعجب کرد
    میدونم نیت شما این هست که خواهرتون دچار بحران های روحی و .. نشه ولی برخورد شما اصلا صحیح نیست
    شما گوشی خواهرتون گرفتید و چک کردید و وارده حریم خصوصی ایشون بدون اجازه شدید خودتون بزارید جای خواهرتون اگر این برخورد تو همین سن 25 سالگی با شما از جانب مادرتون یا اطرافیان بشه چه برخوردی میکنید؟ باید واقع گرایانه با موضوعات برخورد کنیم
    با توجه به این که سن بلوغ هستن و خیلی از موضوعات مثل تغییرات هورمونی هم موثر هست
    شاید امروز ارتباط با جنس مخالف براشون معما باشه شاید چند مدت دیگه اموری دیگه رو سر لوح کارشون قرار بدند آیا باز هم میخواید به جای این که مسئله رو حل کنید صورت مسئله رو پاک کنید؟
    باید حتما توجه کنید به چه دلیلی این ارتباطات رو ادامه میده و چه چیز گم شده ای در رفتار اطرافیان با ایشون هست؟
    شما و خانوادتون باید این حس رو کامل به این دختر خانوم بدید که اعتماد کامل بهش دارید
    این موضوع رو باید بپذیرید که این ارتباط ها هست نه اینکه هر ارتباط و هر اتفاقی رو قبول کنید منظور این هست که با عجله تصمیمی نگیرید که عواقب بدتری داشته باشه
    این که کنترلشون کنید اعتماد رو میتونه از بین ببره و ترسی رو در نوجوان به وجود بیاره که دیگه دنبال راه هایی بره که شما رو دور بزنه
    میگید اون پسر به خانواده شما نمیاد پس به جای اینکه با تهدید با ایشون برخورد کنید بهتر هست به خواهرتون بگید حط قرمز های خانوادتون چی هست باید مستقیم و به طور قاطع محدودیت های جنسی رو بیان کنید شاید این موارد موضوعاتی باشه که خواهره شما اصلا بهش توجه نداشته
    اینو باید توجه کنید که به احساس خواهرتون توجه کنید بهش احترام بزارید اگر بی احترامش کنید اصلا نتایج خوبی نمیده
    با صداقت کامل با ایشون صحبت کنید و از هیجانات و احساسات نوجوانی بهشون کامل توضیح بدید
    به هیچ وجه به خاطر گذشته و ارتباط داشتن با جنس مخالف سرزنش نکنید
    اگر الان به این برخورد ها مثل گوشی گرفتن ادامه بدید در آینده هیچ وقت به شما اعتماد نمیکنه و مسائلش رو بازگو نمیکنه
    بهتر هست در قالب یک دوست با ایشون صحبت کنید نه در قالب خواهری که بخواد کنترلش کنه
    موفق باشید
    منون از راهنماییتون.حق با شماست.منم با اصل قضیه مشکلی ندارم.مشکل اون ادمه که ادم خوبی نیست و اگر پیش بره حتما بهش صدمه میزنه.ولی خواهرم این موضوعو متوجه نیست و نمیخواد که بشه و اگر برخلاف میلم محدودش نکنم به راهش ادامه میده که به جای خوبی نمیرسه.

  2. کاربر روبرو از پست مفید kimiya1990 تشکرکرده است .

    Amirhossein96 (دوشنبه 07 اسفند 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تو رابطم با اقا پسری دچار دوراهی شدم... امیدوارم کمکم کنین
    توسط فاطیمام در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 08 خرداد 95, 23:30
  2. من رو تو خیابون با یه پسره دیدن..
    توسط royana در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 شهریور 93, 13:28
  3. چرا همش دلم با دیدن یه پسر میلرزه و میرم تو فکرش؟؟؟؟؟
    توسط shenevande در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 مرداد 93, 19:06
  4. تنوع طلبی در رابطه با پسرا یا رابطه مشکل داره؟باعث شده تو ازدواج دودل بشم.
    توسط بهار.زندگی در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 خرداد 91, 10:05
  5. فوری فوری :در مونده تو برخورد با پسرم!
    توسط sahar49 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 اردیبهشت 90, 01:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.