تشکر آقای باغبان بسیار مفید بود.
من اتوکد رو تقریبا مسلطم چند باری هم در این زمینه در آموزشگاه تدریس داشتم اما بعد از سه جلسه دیگه نرفتم.چون کارآموز آقایی بودن که بسیار سوال می کردن که البته حق داشتن اما گاهی متوجه میشدم جواب سوالش رو میدونه و می خواد ببینه من بلدم یا نه.به نظرتون عکس العمل درست چی بود؟
اتفاقا ایشون از تدریسم راضی بود اما من اعصاب چنین فردی رو نداشتم در اون زمان و نرفتم.
من روی حلال بودن درآمد بسیار مقیدم.و در این زمینه گاهی نمیدونم شاید زیادی حساس میشم و کنترل سخت میشه و ترجیح میدم انجام ندم و پولی نگیرم که نکنه حلال نباشه.شاید دچار وسواس شدم نمیدونم.این مشکلی که در زمینه کار دارم و خیلی اذیتم می کنه.من در گذشته پروژه بچه های دانشگاه رو انجام میدادم و سود خوبی هم داشت اما فهمیدم درست نیست گذاشتم کنار.حتی پروژه ای در دست داشتم که پول خیلی خوبی داشت و همون موقع بعد از گرفتن سفارش این موضوع نادرست بودن درآمد چنین کارهایی رو فهمیدم و پروژه رو انجام ندادم.
نرم افزار تری دی مکس کمی آشنا هستم.میشه در مورد شرکت های استارتاپ بیشتر توضیح بدین؟
در مورد شناخت خودم باید بگم من قدرت یادگیری بالایی دارم.اما پشتکارم کمه.راحت طلبم.اما کار مردم رو قبول کنم باید سر وقت تحویل بدم چون حس مدیون بودن می کنم.چجوری تلاشم رو ببرم بالا و تنبلی رو بذارم کنار؟نه هدف دارم نه انگیزه فقط میدونم باید یه کاری بکنم داره دیر میشه.من دارم خودمو حیف می کنم .
تشکر آقای یه دوست
میشه بفرمایید سیستم های ریل تایم چی هستن؟
چند وقت پیش در تلوزیون مهمانی رو آورده بودن در یکی از برنامه ها که پسری با سن کم کار بازی سازی انجام میداد.متاسفانه زیاد توضیحی ندادن.میشه شما بیشتر توضیح بدین؟
یکی از اساتیدمون می گفتن با همین نرم افزار تردی مکس و یه نرم افزار دیگه که اسمش یادم نیست میشه جواهر طراحی کرد که سود خوبی داره.کسی میدونه برای شروع باید چکار کرد؟
دوستان عزیز لطفا نظر بذارین. هر چی به ذهنتون میاد بگین با تشکر![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)