
نوشته اصلی توسط
تمنای عشق
سلام عزیزم
گوشی همدیگه رو سرچ نکنید ! چون همسرت رمزو نمیگه شما حساس شدی عزیزم
باردار هم هستی دیگه حساسیتت دو چندان شده
از فکر چک کردن گوشی بیا بیرون.
شما الآن باید در آرامش باشی خانمی بیخودی خودتو اذیت نکن
ممنون عزیزم.ولی رفتار شوهرم هم مثل قبلا نیست.اخه قبلا گوشیش رو میداد دستم و منم بخاطر همین بهش نگفتم رمز گوشیتو بهم بگو.الان واقعا کلافه ام .از یه طرف میگم دلیلی نداره دستم نده از یه طرفم هم نمیتونم خودمو آروم کنم.دوبار هم سر همین موضوع دعوا کردم و باهاش چند روزی قهر بودم
فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …
علاقه مندی ها (Bookmarks)