با سلام
برعکس نظر دوستانمن موافق نیستم که شما پولی برای ایشون نریزین...به چه دلیل؟
ریختن پول توسط شما میتونه دو جنبه داشته باشه:
جنبه اول: جنبه روحی و عاطفی
همسر شما اگر ببینه شما در این شرایط نگران وضعیت مالیش و بی پول نموندنش هستی خیلی میتونه نرم بشه
جنبه دوم: جنبه قانونی
اگر ایشون رفت و تقاضای نفقه کرد شما با ارائه فیشهای پرداختی میتونین خودتون رو تبرئه کنین و در دید قاضی هم تاثیر مثبتی میذاره که اگرچه همسرش کنارش نبوده اما این اقا به فکر معاشش بوده.
چون بنده با توجه به تجریه ای که داشتم در این زمینه عرض کردم خدمتتون و این کاری بود که همسر سابق من کرد و تونست بخشی از نفقه رو نده.و در دید قاضی خودش رو کاملا مظلوم و نگران همسر و ..نشون داد.در حالیکه نبود اصلا همچین چیزی.حتی قاضی ازش تشکر کرد که این همه به فکر زنشه !!
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)