سلام
1)اگر خودتون بخواید خودتون رو توصیف کنید 5 تا ویژگی مثبت و منفی تون رو بگید؟
2) اگر از نزدیکان و خانواده و دوستان تون بپرسیم 5 تا ویژگی مثبت یا منفی تون رو بگن به نظرتون چی می گن؟
3) اگر امشب متوجه بشید که بچه این خانواده نیستید چی کار می کنید؟
4)چی شد که عضو همدردی شدید؟
5) اگر بخواید تو 24 ساعت کسی رو بشناسید چی تکنیک هایی بکار می برید؟
6) وقتایی که خیلی عصبانی می شید چی کار میکنید؟
7) چه ویژگی اخلاقی شدیدا رو اعصابتون هست؟
8) تا حالا شده شک کنید به فلسفه زندگی؟ اگر بله چطور شک تون رو برطرف کردید؟
9) دلتون می خواد بزنید زیر همه چیزایی که تا حالا ساختید و برید یه جای دیگه و از اول شروع کنید؟
10) فکر می کردید زندگی تون اینجوری پیش بره؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)