به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 34

Threaded View

  1. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 آذر 98 [ 09:29]
    تاریخ عضویت
    1392-6-02
    نوشته ها
    222
    امتیاز
    7,688
    سطح
    58
    Points: 7,688, Level: 58
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    143

    تشکرشده 338 در 125 پست

    Rep Power
    40
    Array
    سلام
    مهم ترین تجربه من مکافات عمله
    بچه تر که بودم با چت با یه اقایی آشنا شدم و مدت ها از طریق چت با اون فرد صحبت می کردم و مکالمه داشتیم ولی هیچ وقت اون اقا شماره تلفن خودش رو به من نمی داد و چون شهر هامون از هم دور بود هیچ وقت همو ندیدیم
    تا یک سال روال همین بود تا اینکه فهمیدم این آقا متاهله و رابطه خوبی با خانمش نداره . من بعد از این موضوع از روی بچگی صرفا فقط به حرف های اون اقا گوش می دادم با اینکه خیلی دوستش داشتم ولی اصلا به روی خودم نمی اوردم برای من خیلی سنگین بود با مرد متاهل دوست باشم جز روابط ممنوعه بود ولی از طرفی هم دلم نمی یومد چون باهام درد و دل می کرد بهش بگم بهم زنگ نزن یه جورایی من برای اون فقط یه رفیق و دوست اجتماعی بودم.
    ولی فکرش رو نمی کردم این اتفاق برای خودم هم بیفته
    از عذاب وجدان بار ها از خدا طلب بخشش کردم سر نماز از خدا می خواستم من رو ببخشه ، ولی قوانین دنیا تغییر نمی کنن و از هر دستی بدی پس می گیری
    تا اینکه گذشت و من با شخص دیگه ای عقد کردم
    تک به تک اون اتفاقات برای خودم تکرار شد
    خیانت شوهرم ، اس ام اس هایی که به دوست دخترش داده بود ،تماس های تلفنی
    همه اش پتک شد و خورد توی سرم
    با این تفاوت که من نااگاهانه وارد یه زندگی شده بودم
    ولی زندگی خودم دستخوش بدترین اتفاقات شد
    واسه همین هیچ وقت روم نمی شه به خدا گلایه کنم
    چون می دونم حقم بوده من از خدا طلب بخشش کرده بودم ولی اون نبخشیده بود
    می دونم تا وقتی زندگی اون خانم سر و سامونش نگیره زندگی منم همینطور به هم ریخته اس
    من باعث ایجاد شک و شبهه تو دل اون دختر شدم و زندگی خودمم همینطور از هم پاشید

  2. 4 کاربر از پست مفید دختر 7 تشکرکرده اند .

    dooo (پنجشنبه 24 اسفند 96), miss seven (شنبه 19 اسفند 96), mohamad.reza164 (سه شنبه 24 بهمن 96), گیسو کمند (سه شنبه 24 بهمن 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطور باید از اینجایی که هستم خلاصی پیدا کنم؟
    توسط آناهیتا۲۷ در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 23 تیر 97, 21:25
  2. بعد از دوسال عقد بودن در آستانه جدایی قرار گرفتیم
    توسط آقایاسر در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 15 مرداد 94, 11:51
  3. با شوهرم سر یه دعوایی که اول عروسی داشتیم حرفم میشه
    توسط kamr در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 مهر 93, 00:28
  4. کار داره به جدایی میکشه، هر دو ناراحتیم.
    توسط thanks god در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 10 دی 90, 17:49
  5. آشنایی از طریق اینترنت با شخصی که از قبل می شناسمش درسته؟
    توسط farzaneh63 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 تیر 90, 16:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.