خیییییلی دل نشین بود بانو
فراوان سپاس
با اجازه منم همین دعا رو برای نفر بعد تکرار میکنم
اللهم صل علی محمد و ال محمد
الهی که هم خدا راضی باشه ازت هم تو راضی از خدا
اللهم صل علی محمد و ال محمد
![]()
تشکرشده 2,354 در 759 پست
خیییییلی دل نشین بود بانو
فراوان سپاس
با اجازه منم همین دعا رو برای نفر بعد تکرار میکنم
اللهم صل علی محمد و ال محمد
الهی که هم خدا راضی باشه ازت هم تو راضی از خدا
اللهم صل علی محمد و ال محمد
![]()
Glut.tiny (جمعه 13 بهمن 96), miss seven (جمعه 13 بهمن 96), mohamad.reza164 (جمعه 13 بهمن 96), باغبان (چهارشنبه 11 بهمن 96)
تشکرشده 2,595 در 691 پست
Glut.tiny (جمعه 13 بهمن 96), miss seven (جمعه 13 بهمن 96), باغبان (جمعه 13 بهمن 96)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام
ممنونم از دعای خیلی خوبتون .
منم برای نفر بعد دعا میکنم :
انشاءالله خدا سایه ی مادر و پدرش رو بالای سرش همیشه حفظ کنه و سالم و سلامت باشن![]()
Glut.tiny (جمعه 13 بهمن 96), mohamad.reza164 (جمعه 13 بهمن 96), باغبان (جمعه 13 بهمن 96)
Glut.tiny (جمعه 13 بهمن 96), miss seven (جمعه 13 بهمن 96), باغبان (جمعه 13 بهمن 96)
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
ممنون از دعای قشنگتون ،،خانم تمنای عشق،،،
از خداوند مهربان ،،،برای همه، بخصوص نفر بعد :
دریایی از آرامش و موفقیت و خود باوری ، طلب دارم ،،
ان شاالله آسمون شبهایش،،،، پر ستاره .
آمین یا رب العالمین
![]()
ویرایش توسط باغبان : پنجشنبه 19 بهمن 96 در ساعت 22:39
*مونا* (جمعه 20 بهمن 96), Glut.tiny (جمعه 20 بهمن 96), mohamad.reza164 (جمعه 20 بهمن 96)
تشکرشده 267 در 138 پست
سلام دوستان
تشکر آقای باغبان.
من برای نفر بعد عاقبت بخیر شدن آروز می کنم.سلامتی و تن درستی خودش و خانوادش رو از درگاه حق تعالی خواستارم.براش رزق و روزی حلال و بابرکت طلب می کنم.
باغبان (جمعه 20 بهمن 96)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
ممنون مونای عزیز
به همه دعاهات نیاز دارم خیلی هم جامع و کامل.
خدایا برای نفرات قبل و بعد و حتی خودم می خوام بهشون ذهنی زیبا عطا کنی. یک ذهن تر و تمیز به دور از هر چی بدبینیه.
باغبان (جمعه 20 بهمن 96)
تشکرشده 1,642 در 598 پست
سلام دوستای خوبم
ممنون از دعای خوبت بی نهایت عزیز ، امیدوارم خدا به شما هم یه ذهن خیلی زیبا عطا کنه.
من هم برای بی نهایت و نفر بعدی آرزو میکنم که تو زندگی کمتر سخت بگیره و خودش رو با تمام وجود، با نقص هایی که در خودش میبینه بپذیره و در حد وسعش با همون کاستی ها بتونه از
زندگی خودش لذت ببره. اگر حتی دغدغه ای داره یه فنجون چایی در آرامش رو از خودش دریغ نکنه، پیاده روی 15دقیقه ای زیر نور آفتاب زمستونی رو از خودش نگیره ، حتی اگه وقت زیادی
نداره گاهی لباس مرتب و اتو کشیده اش رو از روز قبل اماده کنه ، گاهی کفش هاشو از یه روز قبل واکس بزنه و برای فردا جفت کنه . یادش نره برای خودش گاهی شکلات بخره . گاهی
برای خوب کردن حال خودش برای خودش کادو بخره و خودشو غافلگیر کنه ، گاهی یه جوری تیپ بزنه و بره بیرون که انگار قرار کاری خیلییی مهمی داره . گاهی وقتی تو خونه تنها نشسته
خوشگل ترین لباساشو بپوشه و بهترین عطرش رو بزنه. خدارو چه دیدی؟ شاید همین کارهای ساده دوباره به یادمون انداخت که خیلی مهمیم! مگه نیستیم؟
من هم با اجازه شما برم چایی بزارمو لباس خوشگلامو بپوشم
![]()
ویرایش توسط Eram : جمعه 20 بهمن 96 در ساعت 17:35
باغبان (جمعه 20 بهمن 96)
باغبان (جمعه 20 بهمن 96)
کسی نیامد دعای منو برداره خودم بر میدارم ان شاءالله مستجاب بشه
برای نفر بعد از خدا میخوام رحمت الهی شامل حالش بشه و یه اتفاق بسیار خوب و غیر منتظره براش بیفته که موجب خوشحالی و آرامشش بشه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)