دوستان آقا نادر 24 آبان این تاپیک را زدند و از 29 آبان هم به این تالار سر نزدند . بهتر نیست وقت خود را صرف پاسخ به کسانی که منتظر پاسخند کنیم ؟
تشکرشده 1,247 در 437 پست
دوستان آقا نادر 24 آبان این تاپیک را زدند و از 29 آبان هم به این تالار سر نزدند . بهتر نیست وقت خود را صرف پاسخ به کسانی که منتظر پاسخند کنیم ؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)