نقل قول نوشته اصلی توسط mehrdad_m نمایش پست ها
سلام رفیق

ببخشید خیلی رک بهت میگم.

ایشون هیچ تمایلی به شما نداره. پس وقت و احساساتت رو الکی حروم نکن.

این معنیش این نیست که عیب و ایرادی داری یا جذاب نیستی. فقط و فقط نظر شخصی اون خانم هست که تمایلی به زندگی مشترک با شما نداره و قطعا این حقش هست که انتخاب کنه.

اینا همش تجربه هست برات پس ناراحت نباش.
سلام
ممنونم