
نوشته اصلی توسط
mehrdad_m
سلام رفیق
ببخشید خیلی رک بهت میگم.
ایشون هیچ تمایلی به شما نداره. پس وقت و احساساتت رو الکی حروم نکن.
این معنیش این نیست که عیب و ایرادی داری یا جذاب نیستی. فقط و فقط نظر شخصی اون خانم هست که تمایلی به زندگی مشترک با شما نداره و قطعا این حقش هست که انتخاب کنه.
اینا همش تجربه هست برات پس ناراحت نباش.
علاقه مندی ها (Bookmarks)