سلام
بنظرم توأم باهاشون برو، بگو من تنها اذیت میشم دوست دارم همراه تو باشم. اگه گفت مأموریت کاریه بگو فلانی با ماشین جدا بیاد مگه شما راننده شخصی مردمی.
ببخشین ولی چه کاریه که شوهرت با دختر و زن و ..، میره مأموریتش؟؟؟!! اگه میشه بفرمایین
تشکرشده 29 در 12 پست
سلام
بنظرم توأم باهاشون برو، بگو من تنها اذیت میشم دوست دارم همراه تو باشم. اگه گفت مأموریت کاریه بگو فلانی با ماشین جدا بیاد مگه شما راننده شخصی مردمی.
ببخشین ولی چه کاریه که شوهرت با دختر و زن و ..، میره مأموریتش؟؟؟!! اگه میشه بفرمایین
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)