سلام به شما مریم خانم،
سپاسگزارم که پاسخ دادید.
بله درست می فرمایید شاید فاصله ۹ سال یکم زیاد به نظر برسه ، ولی وقتی من به خودم نگاه میکنم و میبینم که خیلی آدم مشکل پسندی هستم و با هر دختری نمیتونم ارتباط برقرار کنم ینی پیش خودم میگم باید این فاکتور ها رو داشته باشه،انصافا هم فاکتور هایی برام مهمه که خودم دارمشون ، ینی اصلا اوجوری نیستم که دست بزارم رو دختری که سطحش از من بالاتر باشه،
و اتفاقا معیار مادی که شما فرمودید زیاد مد نظرم نیست، حداقل نه به اندازه فاکتور های دیگه، با این نکته من حدس میزنم شرایط مالی دو خانواده نزدیک بهم باشه چون در یک محله زندگی میکنیم








علاقه مندی ها (Bookmarks)