به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 126

Threaded View

  1. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    سلام
    کلا حس میکنم یه مشت دروغگو دورم کردن
    نه اینا دروغگو نیستن !
    شما انقدر جذبه داری که نمیتونن باهاتون ارتباط برقرار کنن . در واقع وقتی تا حالا نقدتون نکردن اصلا زبان نقد و کلا زبان ارتباط شما رو نمیدونن ( خودتون هم به 1علتش اشاره کردین که میترسن)
    اگر کنترل معنی عشق و علاقه نمیده (که در نظر من صد در صد همین معنی رو میده) چه مفهومی برای زنی که تحت کنترل و مراقبت همسرشه داره؟ بحث شک و اینا هم فکر کنیم نباشه و مرد اعتماد کامل داشته باشه به زنش. واقعا مراقبت مرد چی تعبیر میشه برای خانم؟ یعنی یک اپسیلون گوشه ذهنش به این فکر نمی افته که این کارا از سر عشق و دوست داشتنه؟ فقط فوری احساس اسارت؟ فقط فوری الفرار؟
    1**بشین و به بتمرگ یه معنی رو میده ولی خیلی فرق داره . (مثل متن اول نامه )
    2** محبت ذاتا خوبه ولی همین هم تا وقتی خوبه که دوزش زیاد نباشه . (چه برسه به کنترل )

    3** اینها ربطی به خانوم و آقا هم ندارن ، قوانین کلی هستن . (خودتون هم اشاره کردین ، برادرتون ، شریکتون ، پدرتون ، همسرتون همه یک واکنش رو داشتن . )

    اصلا چرا زن باید به ماهی تشبیه بشه دوبار اینجا این حرفو تاحالا شنیدم چرا زن باید مثل ماهی مستعد لیز خوردن و در رفتن باشه؟ ...........من اینارو درک نمیکنم واقعا
    تا اینجا بازم عمومیت داره و زن و مرد نداره و همون 3 تا ستاره بالا .
    به گذر زمان و فرصت دادن برای بلوغ شخصیت فکر کردید ، نتیجه چی شد ؟
    فکر کنید الان سال 98 هست و شما 40 درصد بهتر شدید و همسرتون 10 درصد ، باهاش ادامه نمیدید؟ قطعا ادامه میدید . از طرفی نمیخواهید که تا آخر عمر جدا زندگی کنید!
    خیلی ازین ترس صحبت کردید ، میدونید که بهترین راه نجات از ترس ها مواجه شدن باهاشه .
    من هر چی تاپیک شما رو میخونم بیشتر به پست اول و دومم میرسم .

    واقعا مراقبت مرد چی تعبیر میشه برای خانم؟
    اگر به شیوه شما باشه ، زورگویی .
    اینو خیلی صریح گفتم ، ببخشید چون خیلی برام ملموس بود .

    خوب من زیر دست پدری بزرگ شدم که دقیقا این بعدش مثل شماست ( کنترل گری ، سلطه ، نظم و قوانین ، مراقبت ، نحوه بیان احساسات و البته جذبه) در کنار (گذشت ، فروتنی ، خانواده دوستی ، صداقت و.. )
    فکر می کنم خیلی طول کشید تا زبان برقراری ارتباط با ایشون رو یاد بگیرم ، با اینکه زیر سایه ی او بزرگ شدم اما مثلا از 20 سالگیم به بعد بصورت خیلی خاص و زیرپوستی باهاش ارتباط میگیرم .
    مادرم تنها کسی هست که از رفتار پدرم هرگز شکایت نکرد ، او یه مادر نمونه و فداکاره اما اصلا زن جذابی نیست چون اگه با پدرم به مشکل نخوردن به این دلیل بود که خیلی سلطه پذیر و ذاتا منفعل بود! این مثال میتونه کمکتون کنه .
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !


    ویرایش توسط گیسو کمند : یکشنبه 15 بهمن 96 در ساعت 13:37

  2. 7 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    Amir A (دوشنبه 16 بهمن 96), Erica (یکشنبه 15 بهمن 96), Fariba.89 (یکشنبه 15 بهمن 96), mercedes62 (یکشنبه 15 بهمن 96), paiize (یکشنبه 15 بهمن 96), tavalode arezoo (یکشنبه 15 بهمن 96), صبا_2009 (یکشنبه 15 بهمن 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با مخفی کاری های شوهرم و رمز روی گوشیش چه برخوردی کنم؟!
    توسط Somebody20 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: شنبه 05 اردیبهشت 94, 10:24
  2. ایستگاه کنجکاوی ( در مورد نفر قبلیت کنجکاوی کن)
    توسط کنجکاو در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 شهریور 89, 10:23
  3. عرفان داروی دردهای بی‌درمان
    توسط پندار در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 آذر 88, 00:02
  4. تاثیر بیماری‌های روانی بر الگوی خرید
    توسط Niloo55 در انجمن وسواس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 12 تیر 88, 09:17

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.