سلام برلیان جان
خوبی ؟
درد دل هات رو خوندم ... خاطرم آشفته شد بخاطر سختی ها و مشکلاتی که تو زندگی تحمل کردی .
نمیخوام یادآوری بشه دوباره ولی طلاق پدرو مادرت ..فوت پدرت ... و اینکه احساس میکنی کسی برای ازدواج تو رو نمیخواد و همه ی دخترا رو میبینی که ازدواج کردن...
حالت طبیعی یک آدم اینه که با وجود این اتفاقاتی که تو زندگیش تجربه کرده افسرده و ناراحت میشه و همینطور خشم و عصبانیت ... اینا نشونه ی افسردگی هستند ..اینکه احساست این هست که دوست نداری دیگران خوشبخت باشن...
اول از همه اینکه بخاطر حمله ی وحشتزدگی ( پانیک) که بهت دست میده برو پیش یک دکتر روانپزشک خوب تا درمان بشی و مطمئن باش که حالت خوب میشه .
دوم اینکه گذشته و حکمت خدا رو نمیشه کارش کرد مثل فوت عزیزترین آدمای زندگیمون و هر شخص دیگری...این ها اتفاقاتی هستند که بالأخره همه ی ما آدم ها با اون مواجه میشیم و گریزی ازش نیست.
و اما درباره ی دخترانی که میبینی ازدواج میکنن ... اول از همه اینکه ان شاءالله خوشبخت باشن تو زندگیشون ..ولی فکر کردی هر کس زود ازدواج کنه و بره سر خونه زندگی خودش آدم زرنگی هست ؟
نه... از کجا معلوم که همسرشون آدم های درستی هستند ؟ ... شاید خیلی از این دخترا با خودشون میگن کاش به دوران مجردیمون برگردیم و یا اینکه تو انتخابمون بیشتر دقت میکردیم....حالا ازدواج ها یه مدلی شده که پسر میره خاستگاری و بعد دوهفته ازدواج انجام میشه و خب طبیعتا بعدا تو زندگی این افراد مسائل زیادی ایجاد میشه.
تو فقط همینی که هستی باش ... دختر خوبی باش ... این روز ها شاید مردم دنبال دخترایی باشن که دستشون تو جیب خودشونه ولی خوب بودن در درجه ی اول قرار داره ... اونایی که دنبال دختر ثروتمند و غیره هستند بعدا متوجه میشن که یه معیارای مهم تری تو زندگی وجود داره که نسبت بهش بی توجه بودن.
خودت رو دوست داشته باش و از اینکه دختر خوبی هستی به خودت افتخار کن و ازدواجت رو به خداوند بسپار ...هر زمان که خدا بخواد یه دختر و پسر ازدواج میکنن و شاید هنوز اون زمان برای شما نرسیده ... به این اعتقاد دارم که آدما یه نیمه ی گمشده دارن ...از خداوند بخواه که همسری که خوب هست و خودش در نظر گرفته برات هر چه زودتر سر راهت بیاد.
خوشبخت باشی عزیزم

علاقه مندی ها (Bookmarks)