به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

Hybrid View

  1. #1
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 26 اسفند 96 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1396-7-10
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    615
    سطح
    12
    Points: 615, Level: 12
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 29 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها
    سلام برلیان جان
    خوبی ؟
    درد دل هات رو خوندم ... خاطرم آشفته شد بخاطر سختی ها و مشکلاتی که تو زندگی تحمل کردی .
    نمیخوام یادآوری بشه دوباره ولی طلاق پدرو مادرت ..فوت پدرت ... و اینکه احساس میکنی کسی برای ازدواج تو رو نمیخواد و همه ی دخترا رو میبینی که ازدواج کردن...
    حالت طبیعی یک آدم اینه که با وجود این اتفاقاتی که تو زندگیش تجربه کرده افسرده و ناراحت میشه و همینطور خشم و عصبانیت ... اینا نشونه ی افسردگی هستند ..اینکه احساست این هست که دوست نداری دیگران خوشبخت باشن...
    اول از همه اینکه بخاطر حمله ی وحشتزدگی ( پانیک) که بهت دست میده برو پیش یک دکتر روانپزشک خوب تا درمان بشی و مطمئن باش که حالت خوب میشه .
    دوم اینکه گذشته و حکمت خدا رو نمیشه کارش کرد مثل فوت عزیزترین آدمای زندگیمون و هر شخص دیگری...این ها اتفاقاتی هستند که بالأخره همه ی ما آدم ها با اون مواجه میشیم و گریزی ازش نیست.
    و اما درباره ی دخترانی که میبینی ازدواج میکنن ... اول از همه اینکه ان شاءالله خوشبخت باشن تو زندگیشون ..ولی فکر کردی هر کس زود ازدواج کنه و بره سر خونه زندگی خودش آدم زرنگی هست ؟
    نه... از کجا معلوم که همسرشون آدم های درستی هستند ؟ ... شاید خیلی از این دخترا با خودشون میگن کاش به دوران مجردیمون برگردیم و یا اینکه تو انتخابمون بیشتر دقت میکردیم....حالا ازدواج ها یه مدلی شده که پسر میره خاستگاری و بعد دوهفته ازدواج انجام میشه و خب طبیعتا بعدا تو زندگی این افراد مسائل زیادی ایجاد میشه.
    تو فقط همینی که هستی باش ... دختر خوبی باش ... این روز ها شاید مردم دنبال دخترایی باشن که دستشون تو جیب خودشونه ولی خوب بودن در درجه ی اول قرار داره ... اونایی که دنبال دختر ثروتمند و غیره هستند بعدا متوجه میشن که یه معیارای مهم تری تو زندگی وجود داره که نسبت بهش بی توجه بودن.
    خودت رو دوست داشته باش و از اینکه دختر خوبی هستی به خودت افتخار کن و ازدواجت رو به خداوند بسپار ...هر زمان که خدا بخواد یه دختر و پسر ازدواج میکنن و شاید هنوز اون زمان برای شما نرسیده ... به این اعتقاد دارم که آدما یه نیمه ی گمشده دارن ...از خداوند بخواه که همسری که خوب هست و خودش در نظر گرفته برات هر چه زودتر سر راهت بیاد.

    خوشبخت باشی عزیزم
    سلام خیلی ممنونم
    خیلی وقت بود کسی خوب باهام حرف نزده بود، یعنی کسی درکم نکرده بود.
    ممنونم وقتتو گذاشتی. مرسی برای دعات
    از تنهایی خسته میشم ولی گریزی نیست.
    برای سومین بار حدیث کساء خوندم اما پنج روزه رها کردم دیگه خیلی ناامیدم خیلی.
    بعضی پسرا بهم پیشنهاد دوستی میدن.. ولی میدونم تنهایی دلیل خوبی واسه ی غلطیدن توی اتفاقای بدتر نیست.
    کاش این کابوس تموم میشد...

  2. 2 کاربر از پست مفید berelian تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 13 بهمن 96), Ye_Doost (شنبه 14 بهمن 96)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام

    خواهش میکنم دوست عزیزم ... شما هم مثل خواهر نداشته ی من

    هیچ جای نا امیدی نیست ... چند سالته ؟

    به امام زمان (عج) متوسل شو برای ازدواجت ... همه ی درد دل هات رو بهش بگو با اینکه خودشون میدونن ولی ازشون بخواه تا از خداوند برات عاقبت بخیری و همینطور همسری مناسب بخواهند ...

  4. کاربر روبرو از پست مفید miss seven تشکرکرده است .

    Ye_Doost (شنبه 14 بهمن 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 مهر 94, 23:08
  2. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 آبان 93, 00:32
  3. کسی تجربه تله پاتی داشته؟
    توسط m_eros در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 آبان 92, 14:28
  4. ملاحظاتی در باره بعضی مسائل یک تالار روانشناسی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 04 مرداد 92, 05:45
  5. +رابطه جنسی و نکاتی ...
    توسط psy133 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 بهمن 86, 08:59

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.