سلام وقتتون بخیر؛
در ادامه ی راهنمایی های دوست خوبمون:
زوج ها پس از 30-20 سال زندگی مشترک هم هنوز روی هم شناخت کافی ندارند ... با اینکه زندگی های قبلا خیلی دوامش بیشتر بوده .
تو این دوره زمونه خیلی باید حواس جمع کرد برای ازدواج که میتونه موجب خوشبختی بشه و همینطور اگه نا آگاهانه باشه میتونه موجب بدبختی و ناراحتی اعصاب و هزار تا مشکل دیگه ای بشه.
تازه اصولا دختر هایی که بعد ازدواج وارد شهری میشوند که زادگاه آقا پسر هست و باید اونجا زندگی کنن مشکلاتی براشون ایجاد میشه از جمله اینکه اکثر اوقات بهونه ی خانوادشون رو میگیرن و میخوان پیش اونا باشن و احساس دلتنگی بهشون دست میده و همین احساس ها موجب ایجاد مشکل در زندگی میشه... تازه تفاوت فرهنگی هم که جای خودش را داره .








علاقه مندی ها (Bookmarks)