به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 67
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 16 بهمن 88 [ 11:16]
    تاریخ عضویت
    1387-9-06
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    3,477
    سطح
    36
    Points: 3,477, Level: 36
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 7 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا کمکم کنید. دارم از زنم جدا میشم اما جدایی ازاوکه باهاش الفت

    بلوم عزیز
    من بارها سعی کردم رفتار ایشون رو تصحیح کنم و به او بهمانم که این شیوه برخورد معقول نیست. در این سالها من رفتارهای زننده ایشون رو تحمل کردم به امید اینکه بالاخره درک کنه که راه درست کدومه. بلوم عزیز به نظر شما قبل از طلاق چه راههایی برای ما قابل تصوره تا امتحانشون کنیم.
    اینکه چرا اوائل به من احترام میگذاشت و الان نه نمیدونم دلیلش چیه. شاید الان فکر میکنه من ثابت کردم که عمرا طلاقش نمیدم بنابراین ایشون میتونه تا جایی که میتونه روی من فشار بیاره و از این طریق ریاست خودش بر خانواده رو تثبیت کنه.
    من نمیخام بگه همیشه خانمم مقصر بوده. ابدا! حتما من هم تقصیرکار بودم و یا حتی شروع کننده دعوا، اما این دلیل نمیشه که اگر من حتی یک حرف زور زدم شما دنیا رو بذاری روی سرت و رکیک ترین فحشها رو با صدای بلند نثار بنده حقیر بفرمایید و صدای شما تا خونه همسایه هم بره. البته زمانی که ایشون فحش میدادن من اکثرا سکوت میکردم و میرفتم اتاق خواب و در رو می بستم (خداوکیلی راست میگم) که البته ایشون تشریف میاوردن پشت در اتاق و به فعالیت هنری خودشون ادامه میدادن، بعضی مواقع در جواب بهش می گفتم خودتی، و اوقاتی که به هیچ وجه دست از سر کچلم بر نمی داشت دو تا چک حسابی میزدم زیر گوشش و چون بعد از این عمل ناجوانمردانه من ایشون دیگه اصلا ولم نمی کرد کفش و کلاه می کردم و از خونه میزدم بیرون. بعد از دو سه ساعت ول گشتن تو خیابونا بر میگشتم خونه و آروم و بی سر و صدا زندگیمون رو می کردیم تا فردا یا پس فردا یا نهایتا پسین فردا که روز از نو و روزی ازنو همون آش و همون کاسه...
    از همراهی و راهنمایی تون بی نهایت ممنونم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید آقا مصطفی تشکرکرده است .

    noamooz (شنبه 09 فروردین 93)

  3. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 مهر 89 [ 16:10]
    تاریخ عضویت
    1387-1-19
    نوشته ها
    1,801
    امتیاز
    13,034
    سطح
    74
    Points: 13,034, Level: 74
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    954

    تشکرشده 992 در 530 پست

    Rep Power
    200
    Array

    RE: لطفا کمکم کنید. دارم از زنم جدا میشم اما جدایی ازاوکه باهاش الفت

    سعي كنيد در منزل بيشتر اوقاتتان را با فرزندانتان بگذرانيد تا حضور شما را كاملا حس كرده و از ارزش و احترام شما كاسته نشود.
    پست سر مادرشان بدگويي نكنيد كه اين خود باعث كم شدن اعتبارتان خواهد شد.
    مي دانيد كه اگر دادخواست طلاق بدهيد به احتمالي او هم راضي شده و با شوكه شدن از اين كار شما ممكن است لج كند. البته ممكن هم هست كه به قول شما عذرخواهي كرده و زندگيش را از شما بخواهد. در حالت اول اگر لج كند به خاطر اينست كه از شما انتظار ندارد و احتمالا شما را مردي ضعيف مي شناسد و انجام چنين حركتهايي را بعيد مي داند و وقتي مي بيند برايش افلگير كننده خواهد بود در حالت دوم اگر درخواست زندگيش را از شما بكند به اين دليل است كه دلش نمي خواهد در اين سنين بيوه شده و فرزندان خود را بي مادر كند. در اين مورد هم مطمئن باشيد به خاطر خود شما نمي خواهد در زندگيتان بماند بلكه به خاطر خودش و فرزندش است.

  4. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 مهر 89 [ 16:10]
    تاریخ عضویت
    1387-1-19
    نوشته ها
    1,801
    امتیاز
    13,034
    سطح
    74
    Points: 13,034, Level: 74
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    954

    تشکرشده 992 در 530 پست

    Rep Power
    200
    Array

    RE: لطفا کمکم کنید. دارم از زنم جدا میشم اما جدایی ازاوکه باهاش الفت

    پس راهي نداريد جز اينكه قبل از دادخواست طلاق سعي كنيد مشكلات را با زبان خوش به او بفهمانيد و او را متوجه عواقب رفتارش بكنيد.

  5. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 مهر 89 [ 16:10]
    تاریخ عضویت
    1387-1-19
    نوشته ها
    1,801
    امتیاز
    13,034
    سطح
    74
    Points: 13,034, Level: 74
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    954

    تشکرشده 992 در 530 پست

    Rep Power
    200
    Array

    RE: لطفا کمکم کنید. دارم از زنم جدا میشم اما جدایی ازاوکه باهاش الفت

    نقل قول نوشته اصلی توسط آقا مصطفی
    و از این طریق ریاست خودش بر خانواده رو تثبیت کنه.
    چرا مي خواد رياست كنه؟!
    واقعا دليلش چي مي تونه باشه؟!
    شايد به اشتباه تصور مي كنه كه شما از عهده مسئوليت زندگي بر نمي آييد؟!؟!

  6. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,019
    امتیاز
    7,536
    سطح
    57
    Points: 7,536, Level: 57
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    650

    تشکرشده 657 در 204 پست

    Rep Power
    119
    Array

    RE: لطفا کمکم کنید. دارم از زنم جدا میشم اما جدایی ازاوکه باهاش الفت

    ببینید معلومه که شما دوست دارین به زندگیتون برگردین و با همسرتون زندگی کنین اگه خلاف این بود اینجا اظهار علاقه به همسرتون نمی کردین
    من می دونم که دادو بی داد کردنو اعصاب خورد کردن و فحش دادن آدمو خسته می کنه ولی شما نباید دست رو همسرتون بلند کنین
    اینجوری تمام کارهای زشت ایشون مهو می شه و فقط دست بلند کردن شما نمایان می شه
    اول از خودتون شروع کنین آروم باشین عصبانی نشین بهانه دستش ندین نزارین عاملی برای دادو هوار داشته باشه
    خانوما مثل آقایون تشنه ی محبتن شاید شما مثل اوایل ازدواج هوای خانومتونو ندارین شاید بهش بی توجه شدین شاید می خواد با این کارش جلبه توجه کنه
    ببینید من بازم می گم اصلا رفتار خانومتونو تصدیق نمی کنم ولی شما برای رام کردن ایشون نیاز به یکمی سیاست دارین

  7. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,019
    امتیاز
    7,536
    سطح
    57
    Points: 7,536, Level: 57
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    650

    تشکرشده 657 در 204 پست

    Rep Power
    119
    Array

    RE: لطفا کمکم کنید. دارم از زنم جدا میشم اما جدایی ازاوکه باهاش الفت

    دلیل این رفتارهایی که خانومتون نشون می ده اینه که تعادل روحیشو از دست داده آرامش نداره ببینید چی داره این آرامشو ازش می گیره
    شاید بچه ها اذیتش می کنن شاید از کارهای عادی خونه خسته شده
    برادره گرامی سعی کنین تو خلوتتون برای چند لحظه هم که شده بشین همون عاشق دوران نامزدی اصلا تا حالا شده دوست داشتنتونو به زبون بیارین
    اینکه شما تو دلتون همسرتونو دوست داشته باشین کافی نیست خانوما گاهی احتیاج دارن کلمات رو بشنون
    حیف نیست 10 سال زندگی از بین بره وقتی با کمی گذشت درست می شه کاش می شد با خانومتون هم حرف زد
    درسته که اشتباهات خانومتون خیلی زیاد بوده بد نیست کمی واسه زندگیه 10 سالتون تلاش کنین
    حالا که اون تلاش نمی کنه شما پیش قدم بشین

  8. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 اسفند 89 [ 12:53]
    تاریخ عضویت
    1387-8-01
    نوشته ها
    503
    امتیاز
    4,483
    سطح
    42
    Points: 4,483, Level: 42
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    69

    تشکرشده 73 در 47 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: لطفا کمکم کنید. دارم از زنم جدا میشم اما جدایی ازاوکه باهاش الفت

    سلام آقا مصطفي. دوستان راهنمايي هاي خوبي كردند. اما من فكر مي كنم يه كمي يه طرفه به قاضي رفتيد. شما شغلتان و درآمدتان خوب هست. خداي نكرده معتاد به چيزي نيستيد؟ اينها فقط در حد يك سواله. برداشت بدي نكنيد. آخه يه خانم از زندگي چي مي خواد؟ بايد ريشه شو پيدا كني. هر چند اون زياده روي كرده اما شما هم فكر مي كنم بي تقصير نيستي. بايد يه راه حل اساسي براش پيدا كني. اگه زندگيت از همه چي راحته. پس موضوع شايد سر اخلاق شما باشه كه شايد گاهي وقتا خيلي خودتون رو ضعيف نشون داديد و ايشون هم از آدمهاي ضعيف بدشون مي ياد. لطفاً بيشتر راهنماييمون كنيد. ممنونم.
    عميق ترين درد در زندگي مردن نيست، پنهان كردن قلبي است كه به اسفناك ترين حالت شكسته است.

  9. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 16 بهمن 88 [ 11:16]
    تاریخ عضویت
    1387-9-06
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    3,477
    سطح
    36
    Points: 3,477, Level: 36
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 7 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا کمکم کنید. دارم از زنم جدا میشم اما جدایی ازاوکه باهاش الفت

    از راهنمایی های همتون صمیمانه متشکرم.
    حرف دل جان حتما من در این زندگی مقصرم و شاید عدم مدیریت صحیح من بازی رو به اینجا کشونده. به فاطمه خانم علی محمدی هم می گم رو چشمام سعی می کنم گذشت بیشتری از خودم نشون بدم. تابحال تلاش کردم زندگیمون رو به هر قیمت ممکن حفظ کنم اما الان دیگه فکر نمی کنم به هر قیمتی این کار رو بکنم. در ضمن فکر کنم کار ما از مشاوره هم گذشته اما حتما پیش مشاور هم خواهیم رفت البته بعد از اینکه دادخواست طلاق دستش برسه. و تو ای حرف دل من معتاد نیستم بخدا... و حتی سیگاری هم نیستم

  10. #19
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    188
    Array

    RE: لطفا کمکم کنید. دارم از زنم جدا میشم اما جدایی ازاوکه باهاش الفت

    جناب مصطفی عزیز، همیشه باید تعادل رو حفظ کنید، زندگی شما از حالت تعادل خارج شده، اینطور که شما توصیف کردید بیشتر شبیه میدان رزم شده! همیشه احترام باید دو طرفه باشه، قرار نیست کسی قربانی بشه.
    شما خودتون رو بی تقصیر نمی بینین و همین امر باعث میشه که نظریه یک طرفه به قاضی رفتن تا حدودی منتفی بشه، باید این حس در وجود همسرتون هم به وجود بیاد، تا کسی قبول نکنه که اشتباه کرده سعی نمیکنه خودش رو اصلاح کنه و متاسفانه وقتی گذشت یک طرفه باشه طرف مقابل سوء استفاده می کنه، بهتره بعد از درخواست طلاق، منطقی با همسرتون صحبت کنید، مثل اینکه میخواین از اول در مورد زندگی با ایشون تصمیم بگیرید، تمام حرفهاتون رو بزنید و البته مواظب باشید از آن طرف بام نیفتید! یعنی مواظب حفظ تعادل در زندگی باشید. امیدوارم همسرتون هم پی به اشتباهاتش ببره و ایشون هم در حفظ این تعادل به شما کمک کنه، سعی کنید اگه تصمیم گرفتید با هم زندگی کنید، این تصمیم فقط به خاطر وجود فرزندانتون نباشه، بلکه بیشتر به خاطر حضورتون در کنار هم باشه.

  11. #20
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 مهر 89 [ 16:10]
    تاریخ عضویت
    1387-1-19
    نوشته ها
    1,801
    امتیاز
    13,034
    سطح
    74
    Points: 13,034, Level: 74
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    954

    تشکرشده 992 در 530 پست

    Rep Power
    200
    Array

    RE: لطفا کمکم کنید. دارم از زنم جدا میشم اما جدایی ازاوکه باهاش الفت

    نقل قول نوشته اصلی توسط دانه
    شايد خيلي ها در اين جور مواقع پيشنهاد كنن كه بريد پيش مشاور البته نه اينكه راه بدي باشد اما قبل از آن بايد بدانيد كه اگر واقعا هر دوي شما قصد سازش و ساختن زندگي را نداشته باشيد مشاور و اين حرفها به هيچ دردي نمي خوره و اگر با شما پيش مشاور هم بيايد اگر نيت قلبي اش نباشد موثر نخواهد بود و فايده اي نخواهد داشت
    پس بايد به دنبال راه ديگري بگرديم.


 
صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 04 مهر 93, 23:28
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.