RE: لطفا کمکم کنید. دارم از زنم جدا میشم اما جدایی ازاوکه باهاش الفت
سلام آقا مصطفي. دوستان راهنمايي هاي خوبي كردند. اما من فكر مي كنم يه كمي يه طرفه به قاضي رفتيد. شما شغلتان و درآمدتان خوب هست. خداي نكرده معتاد به چيزي نيستيد؟ اينها فقط در حد يك سواله. برداشت بدي نكنيد. آخه يه خانم از زندگي چي مي خواد؟ بايد ريشه شو پيدا كني. هر چند اون زياده روي كرده اما شما هم فكر مي كنم بي تقصير نيستي. بايد يه راه حل اساسي براش پيدا كني. اگه زندگيت از همه چي راحته. پس موضوع شايد سر اخلاق شما باشه كه شايد گاهي وقتا خيلي خودتون رو ضعيف نشون داديد و ايشون هم از آدمهاي ضعيف بدشون مي ياد. لطفاً بيشتر راهنماييمون كنيد. ممنونم.
عميق ترين درد در زندگي مردن نيست، پنهان كردن قلبي است كه به اسفناك ترين حالت شكسته است.
علاقه مندی ها (Bookmarks)