آقاامیرنامه به دلیل اینکه لحن شما مشخص نیست واسه خانمتون بایدخیلی مراقب باشید.
بایدونبایدزیادتوی نامه تون هست.میشه حدس زدچه رفتاری هم توی واقعیت داریدکه ازتظرشماخوب وعادیه اماازنظرخانم تون نه!
اینونمیگم که خدایی نکرده فکرکنیدشماپرازایرادهستید نه...شماطرزفکروهمونطورکه دوستان اشاره کردن فرهنگ متفاوتی دارید.
راستش من به خانمتون حق میدم باشماسرلج بیفته!!چون تحکم وامرونهی زیادتوی گفتارتون هست وهرکسی روکه باشه ترغیب میکنه به لجبازی وسرپیچی!اینومیگم که بدونیدباخوش زبونی زودتربه نتیجه میرسیدتاباامرونهی.
ببنیداطاعت ازمرد واجبه اینوهمه میدونن امامردهم بایدتوی خواسته هاش وانتظارهاتش همه چی رولحاظ کنه،حساسیتهای خانمتون،مواردموردعلاقه اش یابرعکس و...
شمابااین امرونهی کردنهای مداوم خانمتون روجری ترمیکنید.
پیشنهادمن اینه که اول بزاریدخودش به وضوح ببینه که داریدتلاش مکنید واسه اصلاح وبه قول دوستمون تکامل.
واسش بنویسید که هیچ آدمی کامل نیست ومن هم دارم تلاش میکنم که نقص هاموبرطرف کنم واسه یه رابطه عالی.وبعدبنویسیداگه این تلاش هادوطرفه باشه وبهم کمک کنیم زودترنتیجه میگیریم.نظرت چیه؟
پیشنهادصباجان خیلی خوبه اینکه درموردهمه مواردازخودش نظرخواهی کنید تامجبوربشه فکرکنه
درموردگریه کردنش خوب نوشتیدکه احساس ناتوانی مکنیداتفاقا ازاحساساتتون بهش بگیدخیلی راحت!وقتی بدونه که داره بااین کارهاش چکارمیکنه باهاتون زودترپخته ترمیشه!
آقاامیرهمینکنه تعیین کنید یااین راه یااون راه یامثلا راه برگشتی نیست دیگه یا اندازه ووقت واین چیزها روتعیین کردین نشون دهنده جملات دستوریه ونشون میده شما خوب نتونستید کنترل احساس کنید ویه نامه هیجانی نوشتیدکه دوست دارید همونهایی بشه که میخواید!!!
بهتره بازهم بیشترراجع به خصوصیات واحساسات خانمهامطالعه کنید.سخته اماشدنیه.
موفق باشید
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
علاقه مندی ها (Bookmarks)