به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 126

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    آقاامیرنامه به دلیل اینکه لحن شما مشخص نیست واسه خانمتون بایدخیلی مراقب باشید.
    بایدونبایدزیادتوی نامه تون هست.میشه حدس زدچه رفتاری هم توی واقعیت داریدکه ازتظرشماخوب وعادیه اماازنظرخانم تون نه!
    اینونمیگم که خدایی نکرده فکرکنیدشماپرازایرادهستید نه...شماطرزفکروهمونطورکه دوستان اشاره کردن فرهنگ متفاوتی دارید.
    راستش من به خانمتون حق میدم باشماسرلج بیفته!!چون تحکم وامرونهی زیادتوی گفتارتون هست وهرکسی روکه باشه ترغیب میکنه به لجبازی وسرپیچی!اینومیگم که بدونیدباخوش زبونی زودتربه نتیجه میرسیدتاباامرونهی.
    ببنیداطاعت ازمرد واجبه اینوهمه میدونن امامردهم بایدتوی خواسته هاش وانتظارهاتش همه چی رولحاظ کنه،حساسیتهای خانمتون،مواردموردعلاقه اش یابرعکس و...
    شمابااین امرونهی کردنهای مداوم خانمتون روجری ترمیکنید.
    پیشنهادمن اینه که اول بزاریدخودش به وضوح ببینه که داریدتلاش مکنید واسه اصلاح وبه قول دوستمون تکامل.
    واسش بنویسید که هیچ آدمی کامل نیست ومن هم دارم تلاش میکنم که نقص هاموبرطرف کنم واسه یه رابطه عالی.وبعدبنویسیداگه این تلاش هادوطرفه باشه وبهم کمک کنیم زودترنتیجه میگیریم.نظرت چیه؟
    پیشنهادصباجان خیلی خوبه اینکه درموردهمه مواردازخودش نظرخواهی کنید تامجبوربشه فکرکنه

    درموردگریه کردنش خوب نوشتیدکه احساس ناتوانی مکنیداتفاقا ازاحساساتتون بهش بگیدخیلی راحت!وقتی بدونه که داره بااین کارهاش چکارمیکنه باهاتون زودترپخته ترمیشه!

    آقاامیرهمینکنه تعیین کنید یااین راه یااون راه یامثلا راه برگشتی نیست دیگه یا اندازه ووقت واین چیزها روتعیین کردین نشون دهنده جملات دستوریه ونشون میده شما خوب نتونستید کنترل احساس کنید ویه نامه هیجانی نوشتیدکه دوست دارید همونهایی بشه که میخواید!!!
    بهتره بازهم بیشترراجع به خصوصیات واحساسات خانمهامطالعه کنید.سخته اماشدنیه.
    موفق باشید
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  2. 5 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    Amir A (چهارشنبه 11 بهمن 96), Fariba.89 (چهارشنبه 11 بهمن 96), mercedes62 (پنجشنبه 12 بهمن 96), گیسو کمند (چهارشنبه 11 بهمن 96), صبا_2009 (چهارشنبه 11 بهمن 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با مخفی کاری های شوهرم و رمز روی گوشیش چه برخوردی کنم؟!
    توسط Somebody20 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: شنبه 05 اردیبهشت 94, 10:24
  2. ایستگاه کنجکاوی ( در مورد نفر قبلیت کنجکاوی کن)
    توسط کنجکاو در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 شهریور 89, 10:23
  3. عرفان داروی دردهای بی‌درمان
    توسط پندار در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 آذر 88, 00:02
  4. تاثیر بیماری‌های روانی بر الگوی خرید
    توسط Niloo55 در انجمن وسواس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 12 تیر 88, 09:17

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.