سلام
چقد دوستان راهنمایی های خوبی داشتن، سایشون در همدردی مستدام باشه .
امیر خان ، چرا اینهمه دارید تقلا می کنید !
میدونید دارید خلاف جهت شنا می کنید ، دارید خسته میشید ، دریا زده میشید ، آدم از یه چیزی آسیب ببینه دیگه نمیره سمتش . و این تلاش برای شما عین مسمویته .
نشون به اون نشونی که منه عاشق قارچ وقتی با قارچ مسموم شدم حالا از بوش هم فرار می کنم.
شما و همسرتون همدیگه رو دوست دارید و قراره انشاالله سالها کنار هم زندگی کنید .
ایشون با توجه به تربیتی که داشته ، دغدغه خاصی توی زندگیشون نبوده که بخواد پخته باشه ، پس رفتارهاشون خام هست .این دغدغه نداشتنه دست خودش و به انتخاب خودش نبوده .
بسیار سفر باید تا پخته شود خامی
صوفی نشود صافی تا درنکشد جامی
شما مسئولیت پذیر ترید ، کاملا مردونه هستید (عالیه ) ، نه به اختیار خودتون که به جبر اینطور تربیت شدید .
گاهی کلید رو که خیلی هم جلوی چشممونه نمیبینیم ، کلید رابطه شما هم عنصر زمان هست. تا همسرتون وارد سفر زندگی بشه فراز و فرودها رو تجربه کنه
زمین بخوره بلند بشه و انشاالله پخته شه .
به همدیگه زمان بدید ، که ایشون شمارو کشف کنن (امیر با همه رحم و مروتی که داره کنار خشم و جذبه اش )
و شما هم شاهد بلوغ و رشد ایشون باشید ،
امیر خان
این بلوغ در همسرتون الان اتفاق نمی افته ، حتی اگر ایشون بخواهند هم نمیشه نمیتونه هضم کنه در توان ایشون نیست .
به جای این تلاش اینهمه تقلا، فسلفه چینی که آیا وابسته است یا دلبسته است یا عاشقه یا فقط دوست داره یا....
همینی که هست رو همینی که عاشقش شدید رو بپذیرید و از بودن کنارش لذت ببرید ،
من خودم هنوز نمیدونم عاشق خانوادمم یا وابستشونم یا دلبستشونم یا پیش مرگشونم یا ....
پست بعدی رو اگه دوست داشتید بخونید.....










علاقه مندی ها (Bookmarks)