سلام
شبتون بخیر
موقع ازدواج برادرم هم خانواده عروس در شهر دیگه ای زندگی میکردن که چند ساعتی با ما فاصله داره
و ما هم مراسم و در شهر اونا گرفتیم
البته با موافقت دو طرف عقد و عروسی رو با هم گرفتن
چون بنا به شرایطی عجله داشتن و باید زودتر میرفتن
شما که یه بار مراسم عقد و گرفتید و از دو طرف هم تو مراسم بودن و با هم اشنا شدن
و از طرفی مادر همسرتون با اومدن به شهر شما مشکلی نداره
بهتره عروسی رو همون شهر خودتون بگیرید که پدرتونم دوست داره
و اگه با فامیل های همسرتون مشکل دارید فقط اعضای خانواده همسرتون و دعوت کنید
حالا اگه کسی نیومد که خودش نخواسته که بیاد و مشکل شما نیست
و به نظرم در این شرایط مهم مادر همسرتون هستن که گفتن مشکلی نداره
ولی حتما مراسم عروسی رو بگیرید که فقط یکبار تو زندگیتون این اتفاق می افته
و امکان داره طبق گفته خودتون در اینده حسرت شو بخورید
و به نظرم شب عروسی بهترین شب زندگی هر کسی میتونه باشه
امیدوارم همه چی به خوبی انجام بشه و زندگی خوبی داشته باشید و خوش بخت بشید![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)