ممنون دوست عزیز
در کل پدر مادرم از ابتدای ازدواج خیلی جرو بحث داشتن. تو همچین جوی بزرگ شدیم.بخوان هم از پسش برنمیان.
برادرم 8 سالی میشه که اینجوری شدید پرخاشگر شده.ولی در کل تند مزاج بوده و مدام بدتر میشه. تحصیل کرده ست و قبلا موقعیت شغلی خیلی خوبی داشته.اما الان نه.
ولی هیچ کدوم از اینا دلیل نمیشه این حق رو داشته باشه که منو زیر باد کتک بگیره.
بارها پیشنهاد دادم پیش روانشناس بره. با نرمی با جدیت .. از طریق کسی کلا همه جوره باهاش حرف زدم اما اصلا زیر بار نمیره. خودشو خیلی عقل کل میدونه و فکر میکنه روانشناس هیچی بیشتر از خودش نیست که بلد باشه. از خودش و رفتاراش کاملا راضیه. خیلی از غریبه ها مراعاتشو میکنن و یا کلا ازش فاصله میگیرن. توی خونه توی بیرون جلوی دوست و آشنا بارها پیش اومده که به من فحاشی کرده و آبروم رو برده.
روح و روان من بشدت آسیب دیده. مثل یه روح زندگی میکنم که کمترین برخورد رو داشته باشم باهاش اما بازم بی فایدس..









علاقه مندی ها (Bookmarks)