به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 20 بهمن 96 [ 15:37]
    تاریخ عضویت
    1396-11-01
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    41
    سطح
    1
    Points: 41, Level: 1
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 15.0%
    تشکرها
    2

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط رویای.خیس نمایش پست ها
    سلام
    واقعا متاسفم که این اتفاقات برای شما میافته
    پدر شما چند ساله هستن ؟
    اصلا جلوی برادر شما رو نمیگیرن ؟
    چند مدته این حالت عصبانی و پرخاشگری به برادرتون دست میده ؟
    بی دلیل با شما دعوا میکنن ؟
    تموم این مشلات ریشه از جایی داره که باعث میشه برادر شما این حالات روانی بهش دست بده
    حالا یا داخل خونه یا بیرون از خونه
    تا حالا با برادرتون در مورد مشکلاتش صحبت کردین که چه چیزی باعث میشه اینقدر عصبانی بشه ؟
    سعی کنید از یک روان شناس هم کمک بگیرید تا دقیق تر و بهتر راهنماییتون کنه
    ممنون دوست عزیز
    در کل پدر مادرم از ابتدای ازدواج خیلی جرو بحث داشتن. تو همچین جوی بزرگ شدیم.بخوان هم از پسش برنمیان.
    برادرم 8 سالی میشه که اینجوری شدید پرخاشگر شده.ولی در کل تند مزاج بوده و مدام بدتر میشه. تحصیل کرده ست و قبلا موقعیت شغلی خیلی خوبی داشته.اما الان نه.
    ولی هیچ کدوم از اینا دلیل نمیشه این حق رو داشته باشه که منو زیر باد کتک بگیره.
    بارها پیشنهاد دادم پیش روانشناس بره. با نرمی با جدیت .. از طریق کسی کلا همه جوره باهاش حرف زدم اما اصلا زیر بار نمیره. خودشو خیلی عقل کل میدونه و فکر میکنه روانشناس هیچی بیشتر از خودش نیست که بلد باشه. از خودش و رفتاراش کاملا راضیه. خیلی از غریبه ها مراعاتشو میکنن و یا کلا ازش فاصله میگیرن. توی خونه توی بیرون جلوی دوست و آشنا بارها پیش اومده که به من فحاشی کرده و آبروم رو برده.
    روح و روان من بشدت آسیب دیده. مثل یه روح زندگی میکنم که کمترین برخورد رو داشته باشم باهاش اما بازم بی فایدس..
    ویرایش توسط viomid : دوشنبه 02 بهمن 96 در ساعت 14:32

  2. 2 کاربر از پست مفید viomid تشکرکرده اند .

    yyousefi1981 (سه شنبه 03 بهمن 96), رویـای.خیس (دوشنبه 02 بهمن 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.