سلام
واقعا متاسفم که این اتفاقات برای شما میافته
پدر شما چند ساله هستن ؟
اصلا جلوی برادر شما رو نمیگیرن ؟
چند مدته این حالت عصبانی و پرخاشگری به برادرتون دست میده ؟
بی دلیل با شما دعوا میکنن ؟
تموم این مشلات ریشه از جایی داره که باعث میشه برادر شما این حالات روانی بهش دست بده
حالا یا داخل خونه یا بیرون از خونه
تا حالا با برادرتون در مورد مشکلاتش صحبت کردین که چه چیزی باعث میشه اینقدر عصبانی بشه ؟
سعی کنید از یک روان شناس هم کمک بگیرید تا دقیق تر و بهتر راهنماییتون کنه









علاقه مندی ها (Bookmarks)