
نوشته اصلی توسط
hamed2009
من خودم گواهینامه دارم و دفعه اول قبول شدم و ترسی از رانندگی ندارم !! فقط از این کار بدم میاد تقریبا تمام خانم ها مثل همین خانم anisa فکر میکنن مردی که رانندگی نمیکنه بی عرضه هست (حالا مستقیم که نگفته ولی این برداشت میشه )و تو ذهنشون همیشه این هست که باید یک ماشینی باشه و یک اقایی هم به عنوان راننده شخصی در خدمنتشون ! حالا اگر ماشین نباشه نمیشه زندگی کرد ؟ البته خب خانم ها اکثرا اهن پرستن حالا ماشین میخواهد باشه یا طلا و جز ملاک های اصلی شون هست
ماشالا چه راحت قضاوت میکنید .شما اگر با خانوم ها مشکل دارید ربطی به رانندگی نداره هااا ... در کل جمله ی اخرتون بحث مفصل دیگه ای داره که جاش اینجا نیست ..
برداشتتون از حرفم کاملا اشتباه بوده ... بنظر من رانندگی برای آینده هر شخصی میتونه مفید باشه مرد و زن هم نداره ... همسر من از صبح تا شب مشغول کاره ... عملا هم خیلی نیاز به ماشین نداره با یه تاکسی میتونه بره و برگرده . کل کارای بیرون از منزل و خریدای خونه با منه ... اگر ماشین نداشتم خیلی برام سخت میشد تقریبا امکان پذیر نبود که انجام بدم ... خیلی وقتا شب جایی برم پیاده امنیت کافی نداره ولی با ماشین راحت میرم ..
بیاد ندارم همسرم منو جایی رسونده باشه یا منو جایی با ماشین برده باشه به غیر از یکی دو بار مسافرت ... چون شغلش این اجازرو بهش نمیده ... پس من ازدواج نکردم که راننده با ماشین داشته باشم .. قبل از ازدواجمم خودم ماشین داشتم .
از نظر من دو حالت وجود داره : فردی که ممکنه زیاد از رانندگی خوشش نیاد ولی در مواقع لزوم رانندگی میکنه و نمیگه اصلاااا نمیشینم.
و فردی که از رانندگی میترسه و اصلا رانندگی نمیکنه .
پ.ن1 : شخصی که نترسه ممکنه از رانندگی خوشش نیاد ولی بعضی مواقع رانندگی میکنه . پس بنظر من اگر ترسی وجود داره باید با این ترس مبارزه کرد حتی اگر هم زیاد ازینکار خوشتون نمیاد . همچنین ترس نشان بی عرضگی فرد نیست ... افراد موفقی هستند که ممکنه از انجام بعضی کارها بترسند ... پس لطفا برداشت های نابجا نکنبد.
پ.ن2 : کسانی هستند که توانایی مالی ندارن برای خرید ماشین اونا بحثشون جداست .
همیشه لبخند بزن......
برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید را باز گرداند....
گاهی قوسی کوچک میتواند معماری یک سازه را عوض کند..
علاقه مندی ها (Bookmarks)