به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 آبان 97 [ 09:43]
    تاریخ عضویت
    1393-1-31
    نوشته ها
    537
    امتیاز
    8,891
    سطح
    63
    Points: 8,891, Level: 63
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 159
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,224

    تشکرشده 1,090 در 430 پست

    Rep Power
    87
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط hamed2009 نمایش پست ها
    من خودم گواهینامه دارم و دفعه اول قبول شدم و ترسی از رانندگی ندارم !! فقط از این کار بدم میاد تقریبا تمام خانم ها مثل همین خانم anisa فکر میکنن مردی که رانندگی نمیکنه بی عرضه هست (حالا مستقیم که نگفته ولی این برداشت میشه )و تو ذهنشون همیشه این هست که باید یک ماشینی باشه و یک اقایی هم به عنوان راننده شخصی در خدمنتشون ! حالا اگر ماشین نباشه نمیشه زندگی کرد ؟ البته خب خانم ها اکثرا اهن پرستن حالا ماشین میخواهد باشه یا طلا و جز ملاک های اصلی شون هست
    ماشالا چه راحت قضاوت میکنید .شما اگر با خانوم ها مشکل دارید ربطی به رانندگی نداره هااا ... در کل جمله ی اخرتون بحث مفصل دیگه ای داره که جاش اینجا نیست ..

    برداشتتون از حرفم کاملا اشتباه بوده ... بنظر من رانندگی برای آینده هر شخصی میتونه مفید باشه مرد و زن هم نداره ... همسر من از صبح تا شب مشغول کاره ... عملا هم خیلی نیاز به ماشین نداره با یه تاکسی میتونه بره و برگرده . کل کارای بیرون از منزل و خریدای خونه با منه ... اگر ماشین نداشتم خیلی برام سخت میشد تقریبا امکان پذیر نبود که انجام بدم ... خیلی وقتا شب جایی برم پیاده امنیت کافی نداره ولی با ماشین راحت میرم ..

    بیاد ندارم همسرم منو جایی رسونده باشه یا منو جایی با ماشین برده باشه به غیر از یکی دو بار مسافرت ... چون شغلش این اجازرو بهش نمیده ... پس من ازدواج نکردم که راننده با ماشین داشته باشم .. قبل از ازدواجمم خودم ماشین داشتم .

    از نظر من دو حالت وجود داره : فردی که ممکنه زیاد از رانندگی خوشش نیاد ولی در مواقع لزوم رانندگی میکنه و نمیگه اصلاااا نمیشینم.
    و فردی که از رانندگی میترسه و اصلا رانندگی نمیکنه .

    پ.ن1 : شخصی که نترسه ممکنه از رانندگی خوشش نیاد ولی بعضی مواقع رانندگی میکنه . پس بنظر من اگر ترسی وجود داره باید با این ترس مبارزه کرد حتی اگر هم زیاد ازینکار خوشتون نمیاد . همچنین ترس نشان بی عرضگی فرد نیست ... افراد موفقی هستند که ممکنه از انجام بعضی کارها بترسند ... پس لطفا برداشت های نابجا نکنبد.

    پ.ن2 : کسانی هستند که توانایی مالی ندارن برای خرید ماشین اونا بحثشون جداست .
    همیشه لبخند بزن......
    برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید را باز گرداند....
    گاهی قوسی کوچک میتواند معماری یک سازه را عوض کند..


  2. کاربر روبرو از پست مفید anisa تشکرکرده است .

    Mr.a (سه شنبه 03 بهمن 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. برم سمت دارو درمانی؟
    توسط گل همییشه بهار در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 اسفند 94, 04:55
  2. کتاب چی خوندی؟
    توسط mohamad.reza164 در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 آذر 94, 21:08
  3. کتاب چی خوندی؟
    توسط mohamad.reza164 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 03 آذر 94, 16:37
  4. چرا باید کمی اشتباه بکنی؟
    توسط khaleghezey در انجمن شخصیت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 مهر 94, 12:43
  5. اظهار تمایل همکار خانم به ازدواج و نحوه رد بدون دلخوری؟
    توسط sayrex در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 شهریور 91, 23:38

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.