به نظر من بیخیالش شو. چرا وقتی که از یه کاری تا این حد تنفر داری به زور میخوای واسه خودت انگیزه درست کنی؟
درسته که رانندگی یک مهارتیه که چه زن و چه مرد باید یاد داشته باشن اما واسه یادگیری هر چیزی باید یه کشش و علاقه ای باشه.
به نظرم خودت رو اجبار نکن و این باید رو از ذهنت حذف کن. بذار هر موقع که بهش تمایل پیدا کردی برو دنبالش.
من که نمیدونم برای چی از رانندگی متنفری؟علتش رو باید بررسی کنی.
من دخترم و تو جاده هم میشینم و ترسی از رانندگی ندارم ولی علاقه ای هم بهش ندارم. به نظرم آدما با هم فرق میکنند یکی رو هم میشناسم عاشق رانندگیه.
کلا این قضیه رو بسپر به زمان.








علاقه مندی ها (Bookmarks)