سلام
من با شیدا خانم موافقم. شب برید پیشش حتما ولی فقط شرط کنید باید حتما برید پیش مشاور؛ بگید هم شما مشکل دارید؛ خم ایشون و هر دو هم همدیگرو دوست دارید ولی اینجوری دارید هم خودتون و هم دیگری رو آزار میدین. تاکید کنید که دوستش دارید ولی بعدش هم بگید دوست داشتن تنها کافی نیست و زندگی مشترک مهارت می خواد و لازمه هر دوی شما مهارت کسب کنید.
بحث رو کنترل کنید و نگذارید کار به عصبانیت و توهین و ... بکشه.









علاقه مندی ها (Bookmarks)