به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 آبان 97 [ 09:43]
    تاریخ عضویت
    1393-1-31
    نوشته ها
    537
    امتیاز
    8,891
    سطح
    63
    Points: 8,891, Level: 63
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 159
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,224

    تشکرشده 1,090 در 430 پست

    Rep Power
    87
    Array
    خب رانندگی در آینده خیلی به درد آقایون میخوره . فک کنین در آینده با زنو بچتون بخواید برید مسافرت اگر شما رانندگی نکنید پس کی بکنه مگه اینکه خانومتون مثل مرد رانندگی کنه تو جاده و مسافرت وهمه جا... مسئولیت ها هم بدوش ایشون میافته .
    گواهینامه گرفتن که کار سختی نیست تمرین که مربی پیشتونه کلاج ترمزم داره یه امتحانه که فوقش چند بار بدید بالاخره قبول میشید . اصلش بعدشه که باید تنها بشینید .
    بنظر من شما گواهینامتون رو بگیرید حتی اگر هم فعلا پشت فرمون نشینید چون سن که بالا بره آدم دیگه نمیره سراغش و تنبل تر میشه .

    من خودم از رانندگی خیلی میترسیدم بعد از اینکه گواهینامه گرفتم 4 5 سال ننشستم ولی خیلی دلم میخواست فقط ترسم خیلی زیاد بود یروز تصمیم گرفتم هر طور شده تنها بشینم یادمه دست و پام پشت فرمون میلرزید ولی رفتم دور زدم . میرفتم دنبال یکی از دوستام بعد میرسوندمش میومدم خونه . تا سه روز همینطور با ترسو لرز رفتم بعد از سه روز یهو ترسم ریخت . راننده نشده بودم و دیگه نمیترسیدم کلاج ترمز دستم امده بود . سر یک ماه خیلی خوب یاد گرفتم ... الانم که خودمو شوماخر میدونم تا سر کوچه بدون ماشین نمیرم از تنبلی
    کلا ریشه ترسه ... فقط باید ترسش بریزه که تنها راهش تمرینه ... سعی کنید به جای تنفر و گول زدن خودتون با این ترس مبارزه کنین . چون رانندگی به کارتون میاد و یادگیریشم اصلا سخت نیشت فقط تمرین میخواد . در آینده بچتونم دلش میخواد پدرش رانندگی بلد باشه
    همیشه لبخند بزن......
    برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید را باز گرداند....
    گاهی قوسی کوچک میتواند معماری یک سازه را عوض کند..


  2. کاربر روبرو از پست مفید anisa تشکرکرده است .

    Mr.a (سه شنبه 03 بهمن 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. برم سمت دارو درمانی؟
    توسط گل همییشه بهار در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 اسفند 94, 04:55
  2. کتاب چی خوندی؟
    توسط mohamad.reza164 در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 آذر 94, 21:08
  3. کتاب چی خوندی؟
    توسط mohamad.reza164 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 03 آذر 94, 16:37
  4. چرا باید کمی اشتباه بکنی؟
    توسط khaleghezey در انجمن شخصیت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 مهر 94, 12:43
  5. اظهار تمایل همکار خانم به ازدواج و نحوه رد بدون دلخوری؟
    توسط sayrex در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 شهریور 91, 23:38

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.