یکماه زمان کمی نیست ولی از اونجایی که می گی این اولین ملاقات حضوری دونفره بوده به نظرم هنوز می شه بهش زمان داد.
اگه فشاری برای زودتر جواب دادن نیست یکم صبر کن. چه ضرری داره؟
انتظار داری احساست بهش چجوری باشه که نیست؟
ایشون برخوردش چطور بود؟
در هر صورت جواب منفی رو دیرتر هم می شه داد لازم نیست همین الان تصمیم بگیری.








علاقه مندی ها (Bookmarks)