سلام
چرا الان این تنفرتون براتون مهمه ودرباره اش تاپیک زدین؟
بنظرمن راه حلش مشخصه بی خیال گرفتن گواهینامه بشیدوقتی که میگیداگه بگیرید هم دکوره براتون
همه که نبایدرانندگی بلد باشن البته خیلی خوبه بلدباشیدوبعضی جاهالازمه ولی وقتی دراین حداذیتتون میکنه ولش کنید
شنا خیلی خوبه که بلد باشیم ولی مگه همه بلدن؟ خودمن عاشق شناهستم یه دوره آموزشی هم رفتم ولی ترس زیادی که ازآب دارم باعث شده یادنگیرم
من چندتامرد میشناسم که گواهینامه ندارن رانندگی ام اصلا بلد نیستن
دخترعمه خودمم ازطرف مادرش تحت فشاربود برای گرفتن گواهینامه واینکه ازبقیه عقب نباشه ولی یه ترس عجیبی ازرانندگی داشت که بخاطرش برای همیشه قیدرانندگی رو زده ولی این موضوع رو پذیرفته وباهاش کناراومده چندساله








علاقه مندی ها (Bookmarks)