سلام دوستان
من تازه عوض این انجمن شدم
نوشته های قبلی رو که میخونم دوستان نوشته بودن که مشکلاتشون حل شده و خیلی خوشحال شدم
تو این زمونه بد که دیگه راحت نمیشه به انسان ها اعتماد کرد و همه یه جور مشکلاتی دارن
و چه خوبه که تعدادی انسان خوب و با نیت های خوب برای همدیگه دعا میکنن
تو این زمونه افرادی مشابه شما کم پیدا میشه
امیدوارم همیشه خوب بمونید
من هم تو این روزها از لحاظ روحی حال خوبی ندارم
اگه اجازه بدید من هم دوست دارم در این طرح خوب شرکت کنم
امروز نوبت کاربر شمیم الزهرای هست ؟
من برای این عزیز صد تا صلوات و سوره حمد میخونم
امیدوارم خدای مهربون زندگی رو برای ایشون سخت نگیره و مشکلاتشون به زودی حل بشه








پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)