آناهید عزیز!
همون طور که گفتی من هم تو این موضوع دقیق شدم و دیدم این کار تنها بخاطر شوهرم نیست بلکه اشتیاق به انجام دادن اون بیشتر بخاطر خودم و حس خوبی هست که بهم میده .به علاوه دیدم که شوهرم اینقدر خوبی داره و اینقدر محبتش به من دائمی هست که این سهل النگاریش در مقابل اونا چیزی نیست.تازه فرصتی برای من فراهم میکنه تا یکم از محبت هاش رو جور خاص جبران کنم .بخاطر همین دیروز کلی کار کردم .خونه رو تمیز کردم .غذای مورد علاقشو پختم کیک درست کردم .و براش جدای از یک کادوی کوچیک یه گلدان گل گلایل گرفتم که خیلی خوشحال شد چون علاقه وافری به گل و گیاه داره.وقتی که میبینم چقدر از چیزی که بهش هدیه میدم ذوق میکنه و خیلی مواظبه که گمش نکنه چون من براش خریدم سرشار از لذت میشم. پیش داوریم هم اشتباه بود چون با یک دسته گل رز رنگارنگ اومد خونه .نگو بنده خدا کل سه روز گذشته رو تو فکر کادو برای من بوده اما چیز مناسبی پیدا نکرده.چون میدونه که از ولخرجی خوشم نمیاد چون اول زندگیمون هستیم و خیلی مونده تا سر پامون بایستیم.بنده خدا میگفت ترسیدم یه چیزی بگیرم دعوام کنی که چرا اینقدر گیرون خریدی بخاطر همین گفتم یه دسته گل چیزی خوبی میتونه باشه.😊😊😊😍😍😍
امروزم بیشتر از معمول به خودش رسیده بود وقتی که رفت سر کلاسش .میگفت امروز نو دامادم باید به خودم برسم😃😃







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)