سلام
من 29 سالمه و از رانندگی بدم میاد . با وجود اینکه تو کارم موفقم ولی خوشم نمیاد از رانندگی . جالبه این موضوع برای خانم ها خیلی مهمه و فکر میکنه پسری که رانندگی نمیکنه بی عرضه هست
تشکرشده 2 در 2 پست
سلام
من 29 سالمه و از رانندگی بدم میاد . با وجود اینکه تو کارم موفقم ولی خوشم نمیاد از رانندگی . جالبه این موضوع برای خانم ها خیلی مهمه و فکر میکنه پسری که رانندگی نمیکنه بی عرضه هست
Mr.a (پنجشنبه 28 دی 96)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)