شبنم بانوی عزیز یک موردی رو حتما بهش توجه کن: مردها و زنهایی که سن بالا ازدواج میکنند کمی سخت از عادتهای دوران مجردیشون جدا میشند. این موضوع رو من هم در خودم دیدم هم همسرم... نه اینکه طرفمون رو دوست نداشته باشیم ولی به دلیل زندگی مجردی طولانی مدت به یک سبک خاص از زندگی عادت میکنیم که دل کندن ازش کمی سخت و زمان بره!
شما گفتی همسرت زمان ازدواج با شما بالای ۴۰ سال داشت. خوب از این شخص نباید انتظار داشته باشید که یک شبه به یک همسر ایده ال تبدیل بشه باید بهش زمان بدید خودشو تو وضعیت جدید پیدا کنه و باور کنه که ازدواج کرده. اون مطمینا اطرافش پر از آدمه با توجه به اینکه وضع مالی خوبی هم داره و مدت طولانی مجرد زندگی کرده. اول باید واقعیت رو بپذیریم و باهاش کنار بیاییم بعد براش یک راهکار هوشمندانه و شدنی منطقی پیدا کنیم. برای همسر شما با خصوصیاتی که شما گفتید مچگیری و گیر دادن زیاد جوابگو نیست و وضعیت رو پیچیده تر میکنه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)