نه اقای جوادیان...باور کنید اینط.ر نیست.....ی بار دیگه نقل قولی که از اقای مدیر زدید رو بخونید....
منظورشون اینه که ایشون با نگفتن نقطه نظرشون در مقابل نظر کاربران(که همه قابل احترامند برای ایشون )سکوت کنند
که این حمل بر چاپلوسی میشه
و در برابر صاحب تاپیک که مسئولیتی هم هست سکوت ایشون معنای خودخواهیه
نه اینکه ما و شما چاپلوسی میکنیم یا.......خودشون وگفتن نه شمارو
کما اینکه ما کاربرها که متخصص نیستیم.....نظر ایشون قطعا کامل تره....و در بعضی موارد میتونه کاملا نظر مارو رد کنه....اینطور نیست؟؟
و ی چیز دیگه
وجه شما خیلی هم خوبه اینجا.... چرا این فکرو میکنید؟؟
اگر مارو ترک کنید کی اقای جوادیان همدردی بشه؟؟؟
در هر حال ببخشید گفتم نظرم و بگم هر تصمیمی که بگیرید محترمه و من براتون ارزوی موفقیت میکنم![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)