من بهتون توصیه میکنم که فیلم آتش بس را نگاه کنید .
تشکرشده 17 در 6 پست
من بهتون توصیه میکنم که فیلم آتش بس را نگاه کنید .
تشکرشده 17 در 6 پست
ببین دوست عزیز اگر واقعا شما زندگیتو دوست داری یک بار دیگه برای اینکه همسرتون را برگردانید برید دنبالش ولی توصیه ای که بهتون دارم اینه که اگر واقعا هدفتون ادامه زندگی هست و همسرتو دوست داری اگر با شما بدترین برخورد هم شد سکوت کن میدونم که بی احترامی برای هیچ فردی قابل قبول نیست ولی این گذشت را به خاطر خودت کن و نذار زندگیت خراب بشه .
اگر این موضوع هم جواب نداد مدتی را بذار کاملا از هم دور باشید بدون هیچ تماسی حتی اس ام اس .بالاخره باید تکلیف زندگیتون مشخص بشه و تمام حرف ها گفته بشه و یه جایی باید شما حرف هاتون را بزنید .
امیدوارم که حل میشه .
تشکرشده 502 در 230 پست
آره بذار یاد بگیره می تونه به تو توهین کنه بدون اینکه اتفاق بدی بیفته
تشکرشده 281 در 126 پست
برادر خوبم اگه تمام حرفاتونو توی یک تاپیک جمع بندی کنید خیلی بهتره.
تشکرشده 281 در 126 پست
برادر گرامی برای نتیجه گیری بهتر تمام حرفاتون رو توی یک تاپیک عنوان کنید
تشکرشده 166 در 85 پست
اگه داره بهت خیانت میکنه بی درنگ ترکش کن عزیزم مطمئن باش یک خائن چه زن چه مرد باشه نمیشه بهش اعتماد کرد البته اول مطمئن شو که بهت خیانت کرده یو قت توهم ورت نداشته باشه
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
قدردانی زن از شوهر خیلی خوب است
تشکرشده 3,145 در 958 پست
آقای mome عزیز، اگه واقعا همسرتون فقط به دلایل مادی شما رو ترک کردن باید بگم که ایشون شرط اصلی ازدواج رو نمی دونن، شرط اصلی زن و شوهر بودن، همراه و همدل بودن در سخت ترین شرایط زندگیه، اینجور مواقع هست که طرف مقابل رو میشناسیم، واقعا توی خوشی کنار هم بودن هنر بزرگی نیست، باید به تمام معنا شریک بود نه فقط در مواقعی که به نفع ماست!
به هر حال باید منطقی تصمیم بگیرید، شاید چند بار دیگه این اتفاق برای شما بیفته، با همسرتون صحبت کنید، بهش بگید که در این شرایط بیشتر از همیشه به همراهی ایشون احتیاج دارید، شاید واقعا نمی دونه!
امیدوارم به نتیجه برسید و بتونید به همراهی ایشون دلگرم بشید
![]()
تشکرشده 0 در 0 پست
sorena جان من منظورتو از جوابت متوجه نشدم میشه لطف کنی توضیح بدی؟
تشکرشده 992 در 530 پست
اين راه كه شما مي رويد مقصد ندارد.
زندگي شما از ريشه خراب است
به نظرم خانم شما از شما تصوير اشتباهي در ذهنش ساخته و به اشتباه مي رود.
شما هم به جاي اينكه به دنبال ريشه مشكل باشيد به دنبال تبرعه كردن خودتون هستيد.
ريشه مشكل زندگيتان را بگرديد و پيدا كنيد.
خدا به شما دو نفر زبان داده. باهم صحبت كنيد و ببينيد كه دردتان چيست.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)