سلام دوباره
تو تاپیک قبلی براتون نظر گذاشتم..
اینجام براتون نظرمو میگم..
شما دو تا تو دنیای متفاوتی سیر میکنین..
من چیز شبیه و مشترکی تو شما نمیبینم..
کلا مسیرتون و نگاهتون با هم در تضادده..
و بیشترین تقصیر هم در شماست امیر آقا.. رفتار شما بسیار هیجانی و توام با خشمه.. رفتار خانمتونم هم هنوز بچه گانه و در حد مجردی..
من فکر نمیکنم با این منوالی که پیش میرین به نتیجه برسین..
شما هنوزم رفتارهایی رو که رو برادرتون داشتین با کمی تخفیف رو خانمتون دارین اجرا میکنین








علاقه مندی ها (Bookmarks)