به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

موضوع: استعفا بدم؟

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 01 آذر 04 [ 10:35]
    تاریخ عضویت
    1393-6-24
    نوشته ها
    169
    امتیاز
    14,145
    سطح
    77
    Points: 14,145, Level: 77
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 305
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,840

    تشکرشده 282 در 128 پست

    Rep Power
    41
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Wishbone نمایش پست ها
    سلام
    جالبه خیلی از شرایطتتون شبیه منه غیر از اینکه من هنوز اپلای رو شروع نکردم.
    من چند ماهی میشه که بعد از تحقیق، یه کلاس 5 ماهه آیلتس ثبت نام کردم. تعداد 10 نفر هستیم و استاد مجربی هست.
    برای آیلتس یا تافل بسته به سطح زبان باید وقت و تمرکز بیشتری گذاشت. من مثل شما قبلا ذهنیتم این بود که میشه با کار درس خوند ولی عصر که آدم از سر کار میرسه ، حتی اگه توان فیزیکی هم داشته باشه. توان روحی برای مطالعه خیلی کم میشه. اینا رو نمیگم که ناامیدتون کنم . ولی میشه به راه های دیگه فکر کرد.
    یکی اینکه میتونین تو یکی از همین کلاس های فشرده( نه دیگه خیلی فشرده) ثبت نام کنین و باهاش پیش برید. ذات این کلاس ها قبولی دوپینگی هست. یعنی مطمئن میشید که آیلتس یا تافل رو میگیرید ولی تضمینی نیست که انگلیسی رو مثل بلبل صحبت کنید یا بلد باشید. به طور خلاصه یه سری فوت و فنی میگن که از پس آزمون بر بیایید.

    مسئله دوم نمره ایده آل (معمولا بالای 7 برای آیلتس هست) که باید خیلی وقت بذارید و تلاش کنید تا بهش برسید.

    به نظر من در وهله اول به خودتون سختی بدید که آیا میتونید در کنار کار با کلاس پیش برید یا نه. اگه نشد و به تصمیمتون راسخ بودید. ارزشش رو داره که کار رو بیخیال بشید و آینده رو بچسبید

    موفق باشید

    سلام دوست عزیزم. ممنون بابت راهنمایی و پاسخت

    راستش من خیلی خیلی نگرانم. هم اینکه حقوقم خیلی بدردم می خوره. هم از طرفی اگه مدرک آیلتس رو نگیرم انگار هیچی! همه تلاشها بی ثمر می مونه.


    چند روز پیش با دوستم که حرف می زدم می گفت باید حداقل روزی 12 ساعت بخونی! از طرفی دیشب با مادرم که حرف می زدم می گفت به خودت سختی بده، تلاشتو بیشتر کن. هم کار کن هم زبان بخون. یه کاره نباش..

    نمی دونم. اینقدرم زمان زود می گذره که نگرانیم روز به روز بیشتر می شه..

    خودم تصمیم گرفتم تا آخر ماه بخونم، بعد امتحان آزمایشی بدم اگه نمره خوب و قابل قبولی گرفتم و نتیجه اینطوری خوندنم که هم سرکار برم هم زبان بخونم، اگه خوب بود، دیگه کارمو ول نکنم. اگه دیدم خیلی فاصله دارم تا نمره ای که لازمه، دیگه کارمو ول می کنم.

    نمی دونم...:(

  2. کاربر روبرو از پست مفید بانوی آفتاب تشکرکرده است .

    Wishbone (سه شنبه 05 دی 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از کارم متنفرم، ولی نمی‌توانم استعفا دهم!
    توسط rahekhoob در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 20 خرداد 95, 11:22
  2. مدیر فبلیم که از کارش استعفا دادم تعقیبم میکنه!
    توسط delkhosh در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 شهریور 94, 16:37
  3. توي اين شرايط استعفا بدم يا ادامه ؟
    توسط akasha در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 52
    آخرين نوشته: چهارشنبه 31 اردیبهشت 93, 13:10
  4. استعفا مي دم
    توسط sayehhaye_mah در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 فروردین 88, 11:29
  5. علايم استعمال مواد مخدر
    توسط lord.hamed در انجمن اعتیاد
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 18 آذر 87, 11:56

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.