امکانش باشه هر روز.بیشتر وقتا خودش مطرح میکنه ک میام پیشت یا بریم بیرون. اکثرا حتی بخوام برم خونشون ک سعی میکنم خونشون هفته ای دوبار بیشتر نشه خودش میاد سراغم.
حدود 15 دقیقه فاصله داریم.
اسفند همین امسال.
حضوری نیست چون اگه بحثی بشه ک باعثش من نباشم سریع میره خونشون من باشم میمونه میره تو فکر بعد از چند دقیقه یا خوب میشه یا کلا محل نمیده.اخرشم با سرسنگینی میره.مساله دعوا خودمون باشیم اصلا حرف نمیزنه حرفم میزنم میگه من چیزی نگفتم.میگم خب تو یهو سرد میشی حرف نمیزنی بدتره حرف بزن حلش کنیم.میگه حرف زدنمون فایده نداره
بعضی وقتا میگه اشتباهی میکنم منطقی بهم بگو قبول میکنم ولی بشرطی ک اروم باشه همه چیش اوکی باشه ک این موقع ها فعلا کم پیش میاد برام.
جزئی تر میترسم بگم.









علاقه مندی ها (Bookmarks)